$
פרסום ושיווק

בלעדי: רבוע כחול עשויה למחוק את תת הרשת מגה

העובדה שמקאן מטפל בתקציב מגה, וכן הודעת רבוע כחול שלפיה רוב הסניפים של תת־הרשת החדשה יוקמו על סניפי מגה, מחזקות את ההערכות שלפיהן המותג יימחק

גלי ברגר 07:1527.10.08

מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של תת־הרשת החדשה שתקים רבוע כחול - כך נודע ל"כלכליסט". כיום מטפל מקאן בתקציב של מגה, המהווה יותר ממחצית מתקציב הפרסום של רבוע כחול. משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מטפל בתקציב מגה בעיר והיה אחראי להחדרת המותג, שהחליף את סופר סנטר באוגוסט

2007. כמו כן מטפל המשרד שבבעלות רות שטרית ברשת שפע שוק, נוסף על משרד אפיקים המתמחה במגזר החרדי.

 

העובדה שמנכ"ל מקאן אריקסון, אילן שילוח, יטפל בתקציב של הרשת, נוסף על הודעת הבורסה מסוף השבוע שלפיה מרבית הסניפים שיוסבו לטובת הרשת החדשה יהיו סניפי מגה, מרמזות על כך שעתידה של רשת מגה אינו מובטח כלל. תמיכה בארבעה מותגים נפרדים - מגה בעיר, מגה, שפע שוק והרשת החדשה - היא יקרה מאוד ולא נהוגה בעידן של כינוס מותגים.

 

רבוע כחול הודיעה בסוף השבוע שעבר לבורסה כי בכוונתה להשיק תת־רשת חדשה שתמנה 36-38 סניפים ותמוצב כרשת זולה (Hard Discount). הרשת החדשה, שתוקם בהשקעה של 30 מיליון שקל, אמורה לתת מענה לשחיקה בתוצאות של רשת מגה, שהיתה בעבר הנכס הגדול ביותר של רבוע כחול אך שילמה את מחיר ההצלחה של מגה בעיר.

 

אחד היעדים הראשונים של זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, היה למצוא פתרון אסטרטגי לתת־הרשת.

בשלב זה, עד לאישור התוכנית בישיבת הדירקטוריון שצפויה להיערך ביום שלישי, נותרו הרבה שאלות פתוחות באשר לפורמט החדש שאמור להתחרות ברשתות הזולות של המתחרה שופרסל - שופרסל דיל ויש - וברשתות הפרטיות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x