לראשונה: סקר מדיה מקיף בקרב המגזר הערבי
לפי הסקר, 46% מהמגזר נחשפים לגיליון של עיתון יום ו' כלשהו, כ-30% מאזינים לרדיו ביום חול, כ-37% גולשים לאינטרנט ביום וכ-14% נחשפים לגיליון ממוצע של מגזינים
לראשונה בישראל בוצע סקר מדיה מקיף בקרב המגזר הערבי. תוצאות הסקר מעלים כי כ-46% מהמגזר (גילאי 18+) נחשפים לגיליון של עיתון יום ו' כלשהו, כ-30% מאזינים לרדיו ביום חול, כ-37% גולשים לאינטרנט ביום וכ-14% נחשפים לגיליון ממוצע של מגזינים.
הסקר נערך על ידי (SMI (Sector
בנושא עמדות כלפי המדיה, כ-44% מדווחים כי הם מקפידים לקרוא עיתון בערבית באופן קבוע, 42% משתמשים בתלושי שי חינם והוזלות, 40% טוענים כי הם שמים לב לשילוט פרסום מכל סוג שהוא ו-36% אוהבים לעיין בפרוספקטים של מוצרים שמגיעים אליהם לבית.
יגאל בראון, מנכ"ל אגוד חברות הפרסום: "איגוד חברות הפרסום השלים בזאת עוד מהלך של העמקת היכולת המקצועית של משרדי הפרסום המגזריים. כזכור לפני כחצי שנה הרחבנו את סקר ה-TGI גם למגזר החרדי. וכעת יכולים משרדי הפרסום המגזריים לקבל נתונים כמו כל משרדי הפרסום האחרים".