$
פרסום ושיווק

בלעדי: יפאורה תבורי משיקה מתחרה לקוקה קולה זירו - RC FREE

מדובר במשקה קולה, שכמו הקוקה קולה זירו אינו מכיל קלוריות או סוכר. הוא ישווק בבקבוקי 1.5 ליטר, במארזי שישיות 1.5 ליטר ובפחיות 330 מ"ל. כמו הדיאט RC קולה, גם ה- RC FREE מכיל את הממתיק סוכלרוז

אורנה יפת 19:0008.07.08

יפאורה תבורי נכנסת לקטגוריית המשקאות המוגזים השחורים ללא קלוריות. לכלכליסט נודע, כי החברה משיקה מתחרה לקוקה קולה זירו, תחת המותג RC, שייקרא RC FREE.

 

אר סי קולה אר סי קולה צילום: עמית שעל

מדובר במשקה קולה, שכמו הקוקה קולה זירו אינו מכיל קלוריות או סוכר. הוא ישווק בבקבוקי 1.5 ליטר, במארזי שישיות 1.5 ליטר ובפחיות 330 מ"ל. כמו הדיאט RC קולה, גם ה-RC FREE מכיל את ממתיק מסוג סוכלרוז.

 

עוד נודע, כי פעילות ההשקה מתחת לקו תעשה באמצעות סטודיו גרינבוים-דגן שעיצב את הסטנדים שיוצבו בנקודות המכירה. כמו כן, במסגרת ההשקה, תצא החברה במבצע במסגרתו יוענק תיק פיקניק על גלגלים ברכישת חבילת RC FREE משפחתי.

 

השקת המוצר באה בעקבות השקת קולה זירו, שבהחדרתו לשוק השקיעה החברה המרכזית למשקאות 10 מיליון שקל, ושהביא לגידול בקטגוריית המשקאות המוגזים השחורים.

 

קטגוריית המשקאות המוגזים השחורים מגלגלת 310 מיליון שקל בשנה. בדיקת כלכליסט העלתה כי חודשיים לאחר השקת קוקה קולה זירו, צמחה הקטגוריה ב-19% במונחים כספיים וב-8% במונחים כמותיים (על פי נתוני נילסן). הגידול נבע מכניסתם של נסיינים חדשים לקטגוריה, וזאת למרות שהקטגוריה סבלה בשנתיים האחרונות מיחסי ציבור שליליים - בעיקר בשל טרנד הבריאות וכניסתם של מוצרים פונקציונליים ומים בטעמים, שנגסו במשקאות המוגזים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x