סגור
הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט גדי איזנקוט
גדי איזנקוט (צילום: יריב כץ)

עד שיהפוך לח"כ: איזנקוט יקבל שכר בעלות של 180 אלף שקל

איזנקוט מכהן מעל לשנה כיו"ר חברת האנרגיה המתחדשת הציבורית סטורג' דרופ. החברה דיווחה כי הוא ימשיך בתפקידו עד לכינון הכנסת החדשה, באמצע נובמבר. עלות שכרו של איזנקוט עומדת על 30 אלף שקל בחודש, והוא זכאי להודעה מוקדמת של 90 יום

גדי איזנקוט, הרמטכ"ל לשעבר, הודיע היום על החלטתו להצטרף לפוליטיקה, ועד שייבחר לכנסת ימשיך לקבל שכר על המשרה שלו בשוק ההון.
איזנקוט יצטרף לרשימה של כחול לבן-תקווה חדשה, שבראשה עומדים שר הביטחון בני גנץ, יו"ר כחול לבן, ושר המשפטים גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה. הרשימה תרוץ לכנסת תחת השם "המחנה הממלכתי", ולאחר הבחירות תפעל לאיחוד מוסדות המפלגות השונות לכדי מפלגה אחת.
איזנקוט מכהן כיום כיו"ר חברת האנרגיה המתחדשת הציבורית סטורג' דרופ, תפקיד שאליו מונה באפריל 2021, לפני מעט יותר משנה.
החברה דיווחה היום כי בכוונת איזנקוט להישאר בתפקיד עד למועד החוקי שמאפשר לו זאת, כלומר כינון הכנסת החדשה. הכנסת החדשה עתידה להתכנס כשבועיים לאחר הבחירות, כלומר באמצע נובמבר.
עלות שכרו של איזנקוט כיו"ר, שהיקף עבודתו עומד על 35 שעות בחודש, עומדת על 30 אלף שקל בחודש. בנוסף, לפי הסכם ההעסקה שלו, במקרה שמי מהצדדים יודיע על סיום העסקה, איזנקוט יהיה זכאי להודעה מוקדמת של 90 יום. כלומר עד שיהפוך לח"כ, ובמהלך הקמפיין, יקבל איזנקוט שכר בעלות כוללת של 180 אלף שקל. כל זאת עבור 105 שעות עבודה, שהן שלושה חודשים. כלומר השכר של איזנקוט בפועל יעמוד על 1,700 שקל לשעה.