סגור
שליח של רשת משלוחי המזון קוויק QUIK
שליח של קוויק

קוויק ההפסדית רוקנה מפעילות – ואישרה מענק של כחצי מיליון שקל ליו"ר

שנה וחצי אחרי שהונפקה לפי שווי של 300 מיליון שקל, סיימה קוויק את דרכה כחברת סופר אונליין והפכה לחברת טכנולוגיה הנסחרת לפי שווי של 50 מיליון שקל בלבד, זאת בעקבות השלמת העסקה עם יינות ביתן. היו"ר הנכנס, אופיר שטיינברג, יכהן באופן פעיל ב-40% משרה, בתמורה לתגמול חודשי בגובה 42 אלף שקל

שנה וחצי אחרי שהונפקה לפי שווי של 300 מיליון שקל, סיימה קוויק את דרכה כחברת סופר אונליין והפכה לחברת טכנולוגיה הנסחרת לפי שווי של 50 מיליון שקל בלבד. שמה של החברה, שהחלה דרכה כ"ברינג ברינג", ישונה ל"קוויק טכנולוגיות והשקעות", זאת בעקבות השלמת העסקה עם יינות ביתן להקמת פעילות משותפת בתחום האונליין, אשר הובילה גם לסיום כהונתו של היו"ר אלדד פרשר שהוחלף על ידי הדירקטור אופיר שטיינברג.
למרות שרוקנה עצמה מפעילות, אישרה אסיפת בעלי המניות מענק מיוחד ליו"ר הנכנס. שטיינברג, שהוא אחד ממייסדי החברה, יכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל ב-40% משרה, בתמורה לתגמול חודשי בגובה 42 אלף שקל. בנוסף, יהנה שטיינברג ממענק מיוחד בחריגה ממדיניות התגמול של החברה בגובה 420 אלף שקל, על תרומתו להקמת הפעילות המשותפת עם יינות ביתן.
לא מדובר בצעד חריג עבור קוויק ההפסדית. גם קודמו בתפקיד, אלדד פרשר, לשעבר מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, קיבל במהלך כהונתו מענק חד־פעמי בגובה 150 אלף שקל, ו-536,900 אופציות המירות למניות רגילות של החברה, ששוויין עמד על 2.4 מיליון שקל. מבלי לציין את היקף המשרה שלו, הסתכמה עלות התגמול שלו ב־2021 ב־1.7 מיליון שקל. הסכום הורכב מ־150 אלף שקל דמי ניהול, סכום זהה כמענק ותגמול הוני בגובה 1.4 מיליון שקל.
עוד סיימו את כהונתם הדירקטורים ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם המחזיקה ב-14.82% מהחברה; יורם שגיא, נשיא החברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) המחזיקה ב-16.17%; עודד שטילר, מנהל ההשקעות של חברת יוניון המחזיקה ב-14.82%; ואיתמר ניר, מבעלי השליטה בקרן אובי פרטנרס (Obi Partners) המחזיקה ב-12.55% מקוויק.
במקום הבכירים בחברות המחזיקות בקוויק, מונו שני דירקטורים: ניר קניאס, מנכ"ל משקר ולשעבר סמנכ"ל השיווק של טרה, וברק משרקי, שכיהן עד לפני שנתיים כמשנה למנכ"ל קבוצת דלק.
מנכ"ל קוויק אבירם גנות, שינהל את הפעילות המשותפת עם יינות ביתן וימשיך לכהן כמנכ"ל החברה הציבורית, נהנה לאורך כהונתו מהעלאת גובה התגמול ל-84.5 אלף שקל בחודש ומענק שנתי בהתאם לעלייה במכירות, יעד יחסית קל להשגה, זאת למרות ההפסדים שצברה החברה והשחיקה בשווייה.