סגור

הנאמן אופיר נאור שוב מנסה למכור את אי.די.בי

מחזיקי האג"ח של החברה דחו את חמש ההצעות הקודמות שקיבלו וביקשו לחלק להם את הכסף מקופת החברה; כעת פירסם נאור הזמנה חדשה לקבלת הצעות לרכישת אי.די.בי

נסיון נוסף של עו"ד אופיר נאור, הנאמן לנכסי אי.די.בי פתוח, למכור את החברה לצד שלישי. נאור פרסם הזמנה לקבלת הצעות חדשות והמועד לקבלתן מסתיים מחר.
ב-21 ביולי הסתיים המועד הקודם וחמש ההצעות שהוגשו לא סיפקו את המחזיקים שהחליטו להורות לנאור לחלק את כספי החברה למחזיקי האג"ח מסדרה ט' ולוותר על הליך המכירה. חלק מחמשת המציעים החליטו לשפר את ההצעות ובמקביל הגיעה התעניינות מצד גורמים חדשים ברכישה.
1 צפייה בגלריה
אופיר נאור עורך דין
אופיר נאור עורך דין
אופיר נאור
(צילום: עמית שעל)
בקופתו של הנאמן נאור,הצטברו כספים בהיקף של כ-300 מיליון שקל, המיועדים לנושי החברה ובראשם מחזיקי אג"ח ט'. המטרה היא לחלק 280 מיליון שקל מתוך 304 מיליון שקל שבקופה. מלבד הכספים שכבר בקופה, מחזיק הנאמן בנכסים נוספים ובראשם 25.8% ממניות חברת הנדל"ן IDBG (בעלת פרויקט משרדים ומסחר בווגאס) ו-25% ממניות חברת התעופה ישראייר.
רשימת המציעים הקודמים כללה את גד זאבי, רני צים באמצעות וואליו קפיטל, להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, משפחת רייכמן ואיש עסקים ישראלי המתגורר באירופה, ככל הנראה אהרון פרנקל.