סגור

בוגי יעלון מגיע לאחוזת בית: ישמש דירקטור בחברת צילומי הלוויין אימג'סאט

בעלי המניות בחברה אישרו את מינוים של הרמטכ"ל לשעבר ושל חנה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות לשעבר - לדירקטורים חיצוניים

תפקיד ראשון למשה בוגי יעלון בחברה ציבורית: בעלי המניות בחברת צילומי הלוויין אימג'סאט (ISI) אישרו את מינוי הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר לדירקטור חיצוני. כמו כן אישרו את מינויה של חנה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות לשעבר, לדירקטורית חיצונית.


מינוי אלדן ויעלון אושר באסיפה כללית מיוחדת שזומנה לנושא, לאחר שבסוף מרץ הוא עבר את אישור הדירקטוריון.
בנובמבר פורסם כי יעלון מונה ליו"ר סינפטק (Synaptech) - קרן הון סיכון חדשה באיחוד האמירויות.
אימג'סאט נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 1.17 מיליארד שקל ונמצאת בשליטת קרן פימי של איש העסקים ישי דוידי, התעשייה האווירית ודיסקונט קפיטל. יו"ר החברה הוא גילון בק והמנכ"ל שלה הוא נועם סגל.

1 צפייה בגלריה
משה יעלון משה בוגי יעלון
משה יעלון משה בוגי יעלון
משה יעלון
(צילום: קובי קואנקס)
בפברואר האחרון גייסה אימג'סאט 100 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות ראשונית לציבור לפי שווי של 300 מיליון דולר. מדובר בשווי נמוך מהשווי שעל פיו היא תכננה תחילה להנפיק, כ-400-500 מיליון דולר. רוב כספי ההנפקה יועדו להשלמת מערך הלוויינים המשמש את החברה בפעילותה השוטפת ובכך להגדיל את צוותי המכירות שלה.
המינויים של אלדן ויעלון אושרו לתקופה של 3 שנים והשניים יקבלו תגמול על השתתפותם בישיבות, החזר הוצאות וגמול שנתי. בנוסף, מתוקף היותם דירקטורים בחברה, יעלון ואלדן ייכללו תחת פוליסת הביטוח לאחריות נושאי משרה ודירקטורים תוך קבלת כתבי שיפוי כפי שקיבלו שאר הדירקטורים באימג'סאט. גבול האחריות הקבוע בפוליסה הוא עד 10 מיליון דולר.