סגור

הפלסטיק עדיין כאן - והוא דוחף את פולירם לצמיחה מהירה

יצרנית התרוכובות הפלסטיות שבשליטת קרן פימי דיווחה על קפיצה של 162% ברווח התפעולי הרבעוני ל-46 מיליון שקל - ההכנסות צמחו ב-83% ל-244 מיליון שקל

יצרנית הפלסטיק פולירם שבשליטת קרן פימי סוגרת רבעון חזק עם זינוק בשורת ההכנסות ובשורה התחתונה - בין היתר בזכות בגדלת כושר הייצור ושיפור בשיעורי הניצול של המפעלים.
לכך תרמו גם ביקושים ערים למוצרי פולירם, תרכובות פלסטיות שונות לתעשייה. ברבעון השני חנכה החברה קו ייצור נוסף בארה"ב והיא משקיעה בימים אלה בשלושה קווי ייצור נוספים, מהם קו ייצור חדש בישראל למיחזור פלסטיק.


הכנסות החברה ברבעון השני צמחו ב-83% ל-244 מיליון שקל; הרווח התפעולי זינק בשיעור חד יותר של 162% ל-45.9 מיליון שקל, הודות לשיפור בשיעורי הרווח הגולמי של החברה בכל מגזרי הפעילות שלה. בהתאם, הרווח הנקי קפץ ב-191% והסתכם ב-34.4 מיליון שקל.
פולירם היא חברה בפריסה גלובאלית עם 5 מפעלים ברחבי העולם, 9 חברות בנות ולמעלה מ-40 מפיצים. החברה הונפקה בדצמבר 2020, והיתה חריגה ביחס לנוף ההייטקי של רוב ההנפקות בשנה האחרונה. החברה נשלטת על ידי קרן פימי (39%) ומושב רם און (26.4%).
יובל פלג, מנכ"ל פולירם, אמר עם פרסום הדוחות כי "החברה חווה ביקוש גובר למוצריה וממשיכה להגדיל בהתמדה את מערכי הייצור. ב-5 השנים האחרונות ביצענו השקעה ב-11 קווי ייצור חדשים, ובכוונתנו להשלים עד סוף השנה השקעה ב-3 קווי ייצור נוספים לאור חתימת הסכמים עם לקוחות חדשים וכניסה לטריטוריות חדשות.
בשוק האמריקאי הצלחנו כמעט להכפיל את מכירות החברה מתחילת השנה ואלה חצו את רף 100 מיליון שקל. בנוסף, על רקע העלייה במחירי התובלה הימית והאווירית, מצליחה פולירם למקסם את הפריסה הגלובאלית הרחבה, בארה"ב ובשווקים נוספים בעולם", הוסיף פלג.

1 צפייה בגלריה
יובל פלג מנכ"ל פולירם
יובל פלג מנכ"ל פולירם
יובל פלג מנכ"ל פולירם