סגור
חנות ספורט נייק נייקי קניון רמת אביב
חנות נייקי של ריטיילורס מבית פוקס

פוקס משדרגת את התגמולים של הבן והחתן של הראל ויזל

תומר צ'פניק, חתנו של הראל ויזל, יזכה להעלאת שכר, למניות חסומות ולמענק מיוחד. הבן מורן ויזל יקבל מניות חסומות בשווי 525 אלף שקל

חברת ריטיילורס, מקבוצת פוקס, מבקשת לעדכן את שכרו של תומר צ'פניק מנכ"ל נייקי גלובל וחתנו של הראל ויזל, יו"ר ריטיילורס ובעל השליטה בקבוצת פוקס. החברה מבקשת להעלות את שכרו החודשי ל־70 אלף שקל, החל מינואר השנה, וזאת במקום שכר של 55 אלף שקל שלו הוא זכאי כיום.
כמו כן מציעה החברה לאשר לצ'פניק 6,902 מניות חסומות. שווי ההטבה המצרפי עבור השנים 2023–2024 יעמוד על 525 אלף שקל לשנה. מדובר בחריגה של 150 אלף שקל לשנה מהוראות מדיניות התגמול של החברה בנוגע לתקרת שווי ההטבה השנתית. החברה מבקשת לאשר את המניות החסומות במסגרת החלטתה להעניק תגמול הוני ל־10 נושאי משרה בחברה.
בנוסף, מוצע לאשר לצ'פניק מענק מיוחד וחד פעמי של 400 אלף שקל בנוסף למענק השנתי בגובה 13 משכורות לו הוא זכאי בהתאם לתנאי העסקתו. לדברי החברה, המענק המיוחד ניתן לו "בגין מאמצים והישגים יוצאי דופן וטיפול בהצלחה יתרה בנושאים תחת אחריותו במהלך השנים 2022־2020 ,אשר תרמו ואשר צפויים להמשיך לתרום גם בעתיד לשיפור משמעותי בתוצאותיה של החברה, לרבות תרומתו המשמעותית להצלחת הנפקת החברה לציבור אשר הושלמה במאי 2021, ביסוס והרחבת פעילות החברה תחת המותג נייקי באירופה ובקנדה, והשאת תוצאות פעילות החברה תחת המותג נייקי בישראל, באירופה ובקנדה". עלות השכר השנתית של צ'פניק לחברה תעמוד על 2.5 מיליון שקל.
גם לבנו של ויזל, מורן ויזל, מנכ"ל נייקי ישראל, מבקשת הקבוצה להעניק כמות זהה של מניות חסומות לאור קידומו לתפקיד במרץ 2022. מורן אינו נושא משרה ולא חלה עליו מדיניות התגמול של החברה. שכרו החודשי של ויזל הבן עומד על 40 אלף שקל והוא זכאי למענק שנתי בגובה 7 משכורות ובתוספת שווי המניות החסומות. עלות השכר השנתית של מורן ויזל תעמוד על 1.1 מיליון שקל.
ועדת התגמול והדירקטוריון ציינו את "שביעות הרצון והערכתם הרבה מתפקודו של מורן לרבות בתפקידו כמנכ"ל נייקי NSP ישראל החל ממרץ 2022, והרצון לשמר אותו בחברה וליתן לו תמריץ להמשיך ולמלא את תפקידו בחברה על הצד הטוב ביותר בשנים הבאות".