סגור

סלע נדל"ן נכנסת לתחום לגיל השלישי: רוכשת בית חולים סיעודי בטבריה ב-91 מיליון שקל

הנכס מושכר עד ל-2032 לקבוצת עמל, מפעילת רשת בתי חולים סיעודיים; ההכנסות לשנה מהמבנה עומדות על 6.2 מיליון שקל, ובסלע נדל"ן בונים על פוטנציאל הפיתוח של סביבת הנכס; המנכ"ל גדי אליקם: "תחום האשפוז הסיעודי חווה צמיחה רבה בשנים האחרונות לנוכח הביקושים הגבוהים"

סלע נדל"ן נכנסת לתחום הגיל השלישי: קרן הריט בניהולם של היו"ר שמואל סלבין והמנכ"ל גדי אליקם רוכשת ממשפחת רודרמן בית חולים סיעודי בטבריה בתמורה ל-91 מיליון שקל. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ-6.8% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 14.16% - סלע נדל"ן תממן את הרכישה באמצעות מזומנים שבקופת החברה.


המרכז הסיעודי ממוקם בחלק המערבי של העיר טבריה הצופה לנוף הכנרת ובצמוד לרחוב ראשי דרך הגבורה. מדובר בבניין בן 7 קומות הכולל 7 מחלקות סיעודיות ו-246 מיטות ומשתרע בשטח כולל של 7,000 מ"ר. הרכישה תבוצע ע"י רכישת זכויות הבעלות על הקרקע והמבנה.
בסלע נדל"ן רואים גם בסביבה הגיאוגרפית של המרכז הסיעודי כבעלת פוטנציאל לפיתוח. בקרבת המבנה ישנם ממבני מגורים ישנים, בעלי פוטנציאל פיתוח עתידי עם נגישות תחבורתית טובה ממרכז העיר. הנכס עצמו מושכר כ-8 שנים עם 100% אכלוס ונושא הכנסה נטו (NOI) של 6.2 מיליון שקל בשנה עם הסכם שכירות עד שנת 2032. השוכרת משתייכת לקבוצת עמל המפעילה ומנהלת כ-15 בתי חולים גריאטריים ובתי אבות סיעודיים המטפלים בבני הגיל השלישי.
גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן ציין כי "תחום האשפוז הסיעודי חווה צמיחה רבה בשנים האחרונות לאור הביקושים הגבוהים, אנו שמחים להיכנס לתחום חדש זה המהווה עבורנו השקעה אסטרטגית. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות אטרקטיביות, במטרה להשביח את הנכסים ולצמוח"
סלע קפיטל נדל"ן היא קרן ריט המחזיקה ב-41 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 480,000 מ"ר. נכסי החברה מושכרים לכ-530 שוכרים וכוללים בנייני משרדים, שטחי מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק, מלון ומקבץ דיור.
ביוני, דיווחה סלע נדל"ן על כניסתה לתחום היזמות. החברה רכשה 50% מכלל הזכויות בקרקע במתחם הבורסה ברמת גן תמורת 50 מיליון שקל. לקרקע זכויות בנייה מאושרות בהיקף של כ-46,100 מ"ר, מהם 33,900 מ"ר מיועדות למשרדים, 1,044 מ"ר לשטחי מסחר, 9,200 מ"ר לשטחי חניה ושירות ו-1,945 מ"ר לטובת הציבור. הרווח היזמי צפוי לעמוד על כ-18%, התשואה הצפויה על הנדל"ן המניב עומדת על כ-7% (בנוסף לרווח היזמי).

1 צפייה בגלריה
גדי אליקם מנכל סלע נדלן
גדי אליקם מנכל סלע נדלן
גדי אליקם מנכ"ל סלע נדלן
(צילום: אוראל כהן)