סגור
מנכ"לית ישראכרט תמר יסעור
תמר יסעור (צילום: אוראל כהן)

פרסום ראשון
בנק ישראל בודק את המינוי של תמר יסעור לדירקטורית בפתאל

יסעור שמונתה לתפקיד לפני יומיים, משמשת כיו"ר חברת כרטיסי האשראי, שכפופה לרגולציה של בנק ישראל; ברקע לבדיקה, ישראכרט מעניקה ללקוחותיה אשרות לשכירת נופש במחירים מוזלים ברשת פתאל, ומעניקה לרשת המלונות הלוואות

בנק ישראל בודק את המינוי של תמר יסעור כדח"צית בחברת המלונות פתאל. יסעור משמשת כיו"ר חברת כרטיסי האשראי ישרכארט.
ישראכרט כפופה לרגולציה של בנק ישראל. הבדיקה של בנק ישראל מתמקדת בעיקר בשני נושאים: שיתופי הפעולה המסחריים של ישרכארט ופתאל.
ישראכרט מעניקה ללקוחותיה אשרות לשכירת נופש במחירים מוזלים ברשת פתאל במסגרת שיתופי פעולה עסקיים בין שתי החברות.
הנושא השני הוא הלוואות שפתאל מקבלת מישראכרט. בנק ישראל פנה אתמול בשאלות לישראכרט וניהל שיחות עם היועצים המשפטיים של החברה.
יסעור מונתה לדח"צית בפתאל לפני יומיים. מבנק ישראל נמסר בתגובה: כמו בכל תהליך מינוי דירקטור מכהן במערכת הבנקאית לתפקיד דירקטור בחברה עסקית הפיקוח על הבנקים קיבל דיווח ובוחן את השלכות המינוי על התפקיד הנוכחי".
פתאל התייחסה בדיווח על מינויה של יסעור לשני הנושאים וציינה שוועדת הביקורת של החברה קבעה כי "הקשרים בין פתאל וישראכרט אינם יכולים להיחשב כקשרים המתקיימים באופן ישיר בין החברה ובין יסעור. וזאת, בשל זניחותם של אלה עבור כל הצדדים המעורבים, וניתן לאשר את המינוי. ההחלטה התבססה על עדות של יסעור כי לא נטלה חלק בכל דיון או החלטה של ישראכרט הנוגעים למערכת היחסים שלה עם פתאל, לא היתה שותפה למשאים ומתנים ולא להסכמים שנחתמו".