סגור

בלעדי
אלומה רוכשת מניות זבולודוביץ' בטמרס טלקום לבד - מגדל ירדה מהעיסקה

אלומה תשלם 24 מיליון דולר במזומן ו-16 מיליון דולר במניות עבור 40% ממניות טמרס טלקום - לפי מחיר מניה גבוה ב-50% משווי אלומה בבורסה; החברה הנרכשת מעניקה שירותי תקשורת בישראל ובעולם באמצעות כבל תת ימי מבוסס סיבים אופטיים

קרן הריט לתשתיות אלומה רוכשת את מניותיו של פויו זבולודוביץ' בטמרס טלקום תמורת 40 מיליון דולר. לכלכליסט נודע כי העיסקה תושלם היום.
אלומה שמנוהלת בידי אורי יוגב וינון יוגב, רוכשת לבדה את המניות האמורות, לאחר שמגדל ביטוח שהיתה אמורה לבצע יחד איתה את הרכישה ויתרה על העיסקה.
טמרס טלקום עוסקת במתן שירותי תקשורת בישראל ובעולם באמצעות כבל תת ימי מבוסס סיבים אופטיים - טמרס הניחה את הכבל בין ישראל לקפריסין ומעניקה את שירותי ההמשך שאותם היא רוכשת מספקי תשתיות באירופה.
לאחר הרכישה תחזיק קרן אלומה כ-40% מהון מניותיה של טמרס. יתר המניות מוחזקות בידי חברת הביטוח איילון. אלומה תשלם 24 מיליון דולר במזומן ו-16 מיליון דולר במניות של אלומה שיוקצו לזבולודוביץ' לפי שווי של 1.275 שקל למניה. מחיר זה גבוה ב-50% ממחיר מניית אלומה בבורסה, 82 אגורות.
אלומה בוחנת אפשרות לגייס חוב מן הציבור באמצעות הנפקת אג"ח, לטובת השלמת המימון של רכישת המניות מזבולודוביץ' וביצוע השקעות נוספות. הקרן נסחרת בבורסה בשווי 210 מיליון שקל.