סגור
מנכ"ל אלקטרה איתמר דויטשר
מנכ"ל אלקטרה איתמר דויטשר (צילום: טל גבעוני)

נכנסת לתחום השירותים המנוהלים: אלקטרה רוכשת את השליטה בטרגט מרקט

הרכישה (51%) מתבצעת באמצעות החברה הבת אלקטרה FM תמורת 81 מיליון שקל, ותשקף לטרגט שווי של 160 מיליון שקל; האחרונה מפתחת בין היתר מערכי ניהול המשלבים לוגיסטיקה ומערכות מחשוב

חברת הפרויקטים למבנים ותשתיות אלקטרה, ששוויה בבורסת ת"א עומד על 7.6 מיליארד שקל, נכנסת לתחום השירותים המנוהלים: רוכשת דרך החברה הבת אלקטרה FM את השליטה (51%) בחברת טרגט מרקט תמורת 81 מיליון שקל המשקפים לחברה שווי של כ-160 מיליון שקל.
היקף פעילותה השנתי של טרגט מרקט, המפתחת עבור לקוחותיה מערכי ניהול המשלבים לוגיסטיקה, מערכות מחשוב, כוח אדם, רכש ובקרה ופועלת במכרזי מיקור חוץ ממשלתיים, מסתכם בכ-200 מיליון שקל בשנה.
בנוסף, סוכמו בין הצדדים מנגנוני אופציה, המאפשרים לאלקטרה לרכוש 24.5% נוספים מהון המניות בתום 3 שנים לאחר השלמת העסקה, וכן אופציות לרכישת יתרת המניות בתום 6 שנים לאחר השלמת העסקה, לפי מכפיל על ממוצע רווח נקי מתואם.
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה מסר: "העסקה פותחת בפני אלקטרה FM שוק משמעותי ביותר, במסגרתו היא תציע ללקוחותיה מגוון נוסף של שירותים. טרגט מרקט נותנת מענה למגמה המסתמנת בקרב חברות רבות, של העברת שירותים לחברות מתמחות הפועלות במתכונת של מיקור חוץ״. עוד הוסיף דויטשר כי ״הרחבת פעילות אלקטרה FM, מחזקת את מיצובה כזרוע עסקית, המבטיחה לאלקטרה תזרימי מזומנים יציבים ומובטחים במסגרת הסכמים ארוכי טווח עם לקוחותיה".
חברת אלקטרה FM עוסקת בתחזוקת מערכות אלקטרומכניות, גילוי וכיבוי אש, חשמל, בינוי, ניקיון והסעים. הרכישה נועדה לאפשר לה להציע ללקוחותיה קבלת שירותים מקצועיים מגורם בעל ניסיון בשורה נרחבת של תחומים עסקיים. החברה חתמה את הרבעון עם צמיחה של כ-29.6% בהכנסותיה לכ-2.59 מיליארד שקל, ועם עלייה של כ-11.7% ברווח הנקי לכ-56.1 מיליון שקל.