סגור
פנאי הבוזגלוס חיים בסרט
הבוזגלוס, שמשודרת ב-yes (צילום: משה נחמוביץ' ,באדיבות yes )

פרטנר החלה לשווק את אפליקציית הטלוויזיה שלה עם תכני yes ללקוחות חדשים

בחודש הבא יחל שדרוג הדרגתי גם של לקוחות החברה הקיימים לאפליקציה החדשה; בשירות יש כ-70 ערוצי בסיס, מתוכם 30 ערוצים חדשים, ובנוסף לכל זה גם 60 ערוצי פרימיום; מתוכם 8 ערוצי סרטים וסדרות מ-yes שיכללו גם תוכן ישראלי

בעקבות ההסכם עם yes, חברת התקשורת פרטנר החלה במכירת אפליקציית הטלוויזיה החדשה של החברה.
בחודשים האחרונים פרטנר החלה בפיילוט של האפליקציה החדשה לעובדי החברה בלבד, ולאחרונה הרחיבה אותו גם ללקוחות חדשים.
בחודש הבא יחל שדרוג הדרגתי של לקוחות החברה הקיימים לאפליקציה החדשה. בשלב זה טרם מדובר בהשקה רשמית של השירות, אלא בעיקר בהרחבת הפיילוט הקיים.
בשירות החדש יש כ-70 ערוצי בסיס, מתוכם 30 ערוצים חדשים ועוד 60 ערוצי פרימיום. מתוכם 17 ערוצי ילדים ונוער ו-8 ערוצי סרטים וסדרות מבית yes, שיכללו גם תוכן ישראלי מתכני סטינג של yes, כמו למשל הבוזגלוס ופאודה.
בהמשך השנה צפויים להתווסף שני ערוצים ייחודיים לפרטנר בלבד. בפרטנר בוחנים, כפי שפורסם בכלכליסט, לבצע הפקת תוכן ישראלית מקורית.
האפליקציה החדשה היא חלק מהסכם שיתוף הפעולה של פרטנר עם חברת הטלוויזיה yes של קבוצת בזק.
שירותי הטלוויזיה עבור חברות התקשורת בישראל נחשבים להפסדיים, ובעיקר משמשים את החברות כמוצר משלים למכירת שירותי תקשורת רווחיים יותר כמו הסיבים האופטיים. שירותי הטלוויזיה גם כוללים עלויות משמעותיות על הוצאות תוכן.
לכן, בפרטנר בחנו מודל חדש לתחום הטלוויזיה, והגיעו לשיתוף פעולה עם yes שכולל גם שיתוף תכנים. בהסכם המקורי הייתה אמורה yes לפתח אפליקציה במיתוג של פרטנר TV, שפרטנר תמכור ותשלם ל-yes על פי כל מנוי.
אך לאחר התערבות רשות התחרות, ההסכם החדש בין הצדדים כולל עצמאות גדולה יותר לפרטנר, בעיקר בתחום בחירת התוכן.