סגור

קרן הריט הספרדית של IBI קונה נכס בוולנסיה ב-57 מיליון יורו

קרן IBI Lion רוכשת מרכז הפצה חדש שמשמש חברת רהיטים גדולה בספרד; הנכס מושכר לשמונה שנים, עם אפשרות להארכות של עוד 15 שנה במצטבר

בית ההשקעות IBI מרחיב את קרן הריט הספרדית IBI Lion, שהקים לפני חמישה חודשים ביחד עם קרן ההשתלמות של עובדי הרשויות המקומיות.
הקרן רוכשת נכס בעיר ולנסיה תמורת 57 מיליון יורו. הרכישה מתבצעת באמצעות חברה אירופית המשקיעה באופן ישיר בנכסי נדל"ן מניב בערים מרכזיות בספרד.
1 צפייה בגלריה
מרכז לוגיסטי בולנסיה שרכשה קרן IBI LION
מרכז לוגיסטי בולנסיה שרכשה קרן IBI LION
המרכז הלוגיסטי בוולנסיה שרכשה קרן IBI LION
(צילום: יח"צ)
הנכס הוא מרכז הפצה המתפרס על פני 60 אלף מ"ר והפעלתו החלה בשנת 2020. ולנסיה היא העיר השלישית בגודלה בספרד ובעלת הנמל הימי הגדול במדינה, המהווה נקודה כניסה מרכזית לכל הסחורות בספרד. פרובינציית ולנסיה מונה כ-2.5 מיליון איש, מתוכם כ-1.5 מיליון איש מרוכזים בעיר ובפריפריה הקרובה לה.
מרכז ההפצה משמש את חברת הרהיטים קונפוראמה, והוא מהווה את מרכז ההפצה המרכזי והיחיד של החברה בחצי האי האיברי, וגם משמש אותה לפעילות המסחר המקוונת שלה. הנכס מושכר לתקופה של שמונה שנים, עם אפשרות לשלוש תקופות הארכה של חמש שנים כל אחת, ובסך הכל 23 שנה. קונפוראמה היא רשת הרהיטים השנייה בגודלה באירופה, עם למעלה מ-200 סניפים במערב אירופה. לחברה מחזור מכירות של מעל ל-2.5 מיליארד דולר ו-13.5 אלף עובדים.
רפאל גולדפלד ואוהד קליינר מכהנים כמנכ"לים משותפים וכדירקטורים ב-IBI Lion, ומוטי בוטנארו משמש כמנהל התפעול. קרן ההשתלמות רום של עובדי הרשויות המקומיות היא משקיעת העוגן בקרן.
נדב ברקוביץ, המשמש כדירקטור בחברה, מסר: "הרכישה היא בהתאם לאסטרטגיית ההשקעות שלנו, לנצל תשואות אטרקטיביות ומימון זול כדי לייצר תשואה שוטפת למשקיעים. היקף העסקה הגדול מציב את הקרן כשחקן משמעותי בשוק הלוגיסטיקה בספרד".