סגור
כרמי גילון לשעבר ראש השב"כ
כרמי גילון (צילום: אלכס קולומויסקי)

ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון: "בודו מהלכת אימים על דירקטורים במגדל"

בודו מנהלת מאבק נגד חבריה לדירקטוריון מגדל ולפני כחודשיים פנתה בעניין לרשות שוק ההון; דירקטורים במגדל טוענים כי היא מנסה למצב את עצמה כחושפת שחיתויות, ומרביתם סברו כי המהלך שלה ריק מתוכן

רונית בודו מנהלת מאבק נגד חבריה לדירקטוריון מגדל ביטוח, ולפני כחודשיים פנתה בעניין לרשות שוק ההון. בודו טוענת לחשש לפגיעה בטוהר המידות, כאשר לפני כשנה וחצי המנכ"ל דאז רן עוז וגיא פישר, ששימש מנהל חטיבת ההשקעות, שכרו בחוזה חריג, שכלל אחוזים מההשקעות, את שירותי מוטי שטנר, יועץ בתחום הפינטק. ועדת ההשקעות של נוסטרו מגדל בראשות ישראל אליהו התנגדה להתקשרות, אבל זו של כספי העמיתים תמכה.
בודו טענה כי הליך שכירת שטנר היה בעייתי, דרשה חקירה בנושא, ולדברי דירקטורים במגדל אף ניסתה לנהל חקירה עצמאית. מגדל מינתה את עו"ד צבי בר־נתן לבודק חיצוני של כמה נושאים, והוא בחן גם את העסקת שטנר - בדיקה שלא הניבה ממצאים חריגים. בודו טענה כי דו"ח בר־נתן לא נגע בנושא, ולכן פנתה בתלונה לרשות שוק ההון.
דירקטורים במגדל טוענים כי בודו מנסה למצב את עצמה כחושפת שחיתויות, ומרביתם סברו כי המהלך שלה ריק מתוכן. ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון, שמכהן כדירקטור מטעם שלמה אליהו, טען בדירקטוריון שבודו מהלכת אימים על דירקטורים. זו השיבה לו שעמדתו מעידה על ליקוי מאורות כדירקטור, וגילון ענה כי היא מוזמנת להמשיך להלך עליו אימים וכי אינו חושש.
עו"ד אלירם בקל מטעם בודו: "חבל שכרמי גילון מפגין ליקוי מאורות לחובות המוטלות עליו כדירקטור. האם פנייה של דירקטור, הממלא את חובותיו ומתריע על חשש לפגיעה בטוהר המידות, הוא בגדר ניסיון להלך אימים, כפי שטען גילון? בודו פועלת ללא מורא ולא תירתע. התלונה על חשש לפגיעה חמורה בטוהר המידות הוגשה בידי מוטי רוזן, אך לא נבדקה לעומקה. בודו פועלת לטובת הדירקטוריון".