סגור
צוות סיידר סקיוריטי
צוות סיידר סקיוריטי (צילום: ויקטור לוי )

בלעדי
פאלו אלטו רוכשת את חברת הסייבר הישראלית סיידר סקיוריטי ב-300 מיליון דולר

החברות יודיעו על העסקה היום בערב בדוחות פאלו אלטו; היא כוללת מרכיב מזומן של 200 מיליון דולר ו-100 מיליון דולר במניות של פאלו אלטו; מייסדי סיידר, העוסקת באבטחת מידע, הם גיא פלכטר ודניאל קריבלביץ׳; דבר המשא ומתן פורסם לראשונה בכלכליסט

ענקית הסייבר האמריקאית פאלו אלטו רוכשת את סיידר סקיוריטי Cider Security הישראלית בכ-300 מיליון דולר, כך נודע לכלכליסט. דבר המשא ומתן פורסם לראשונה בכלכליסט. החברות יודיעו על העסקה היום בערב בדוחות של חברת פאלו אלטו. העסקה כוללת מרכיב מזומן של 200 מיליון דולר ו-100 מיליון דולר במניות של פאלו אלטו.
החברה גייסה 38 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2020. בחלוקה לסבב A של 32 מיליון דולר שהוכרז בתחילת השנה, השתתפו הקרנות Tiger Global וגלילות קפיטל דרך קרן הצמיחה Glilot+.
גלילות היו גם משקיעי הסיד של החברה בסבב של 6 מיליון דולר, ובזכות העסקה החזירו את כל קרן הסיד השלישית דרכה השקיעו.בנוסף השקיעו בחברה בעבר משקיעים פרטיים בכירים בתעשיית אבטחת המידע.
החברה מעסיקה כיום 100 עובדים בשלוש יבשות, לרבות אוקראינה גרמניה, ארצות הברית וישראל.
Cider Security נוסדה בסוף שנת 2020 על ידי גיא פלכטר (לשעבר מנהל אבטחת המידע בחברת AppsFlyer) ודניאל קריבלביץ׳. הפלטפורמה שפיתחו מספקת לצוותי אבטחה המשתמשים במוצר תמונה מעמיקה וראייה מקיפה של הטכנולוגיות, המערכות והתהליכים הקיימים בסביבת הפיתוח של הארגון.
יכולת זו מאפשרת לצוותי האבטחה להטמיע בקרות ופתרונות המותאמים למאפיינים הטכנולוגיים הייחודיים לכל סביבה, בכדי להיטיב את האבטחה. הטכנולוגיה שבנתה Cider ייחודית ביכולתה לאפשר לארגונים בכל הגדלים ובכל רמות הבשלות להטמיע ולנהל תכניות אבטחה מלאות בתוך דקות בודדות.