סגור

בלעדי
אחרי שהכפילה את ערכה השנה: טי.ג'י.איי הנפיקה מניות ב-45 מיליון שקל

חברת התשתיות, שהיתה בעבר תדיר-גן, הנפיקה מניות להראל, לקרן נוקד, למור ולפניקס

חברת טי.ג'י.איי תשתיות, הגלגול החדש של תדיר-גן, גייסה 45 מיליון שקל מארבעה גופים מוסדיים בהנפקת מניות שביצעה במחיר של 2.3 שקלים למניה.
החברה הנפיקה 19.5 מיליון מניות להראל, לקרן נוקד, (6.5 מיליון מניות לכל אחת), למור (5.6 מיליון מניות) ולפניקס (900 אלף מניות).
בנוסף ימירו בעלי השליטה בחברה, בירן-DBSI, הלוואה של 10 מיליון שקל למניות של החברה. ברכישת השליטה של תדיר-גן מקרן פימי הזרימו הבעלים החדשים 20 מיליון שקל לחברה כהלוואה שמחציתה מומרת עתה.
תדיר-גן, שנשלטה בידי פימי והיתה אחת ההשקעות הבודדות שלה שנכשלו, עסקה בייצור מכלולי מגנזיום לתעשיית הרכב. לאחר שנרכשה בידי ברק דותן ויוסי בן שלום, שבינתיים הספיק גם להקים קרן השקעות מקבילה בשם רקיע, היא הוסבה לחברת אחזקות, שהייצור לתעשיית הרכב מהווה זרוע אחת בלבד שלה. במקביל רכשה מאז החברה, ששינתה את שמה לטי.ג'י.איי, שתי חברות בתחום התשתיות והפכה לחברת אחזקות בתחום התשתיות.
טי.ג'י.איי רכשה את השליטה (55%) בחברת מחליפי החום לורדן, מקיבוץ כפר סאלד, בתמורה לכ-13 מיליון שקל. שתי הרכישות - הנוכחית והקודמת שדווחה, של חברת תמחש - הובילו את מניית טי.ג'י.איי (TGI) לזנק ב-160% בתוך פחות מחודש, וכעת נסחרת החברה לפי שווי של כ-122 מיליון שקל. מדובר בנסיקה של יותר מ-97% מתחילת השנה.
את הגיוס הובילה ברק קפיטל, בניהולו של צבי מנס.