סגור

כוכב ה-NBA סטף קרי נכנס לעולם הקריפטו – איך הגיבו העוקבים בטוויטר?

"יש לכם עצה בשבילי?" שאל שחקן הכדורסל את 15.5 מיליון עוקביו; חלק מהתגובות הגיעו מאייקונות קריפטו שלא חלקו את אותה התלהבות מהתחביב החדש שלו; מנגד, כוכב הפוטבול האגדי טום בריידי הגיב בעצה ידידותית; בתחילת השבוע נכנס קרי לשותפות בבורסת הקריפטו FTX

גל הסלבריטאים שנמשכים לעולם הנכסים הדיגיטליים בעיצומו: סטף קרי, כוכב אלופת ה-NBA לשעבר גולדן סטייט ווריורס, הכניס את עצמו השבוע לשגעת הקריפטו ופנה לקבל עצות מלא פחות מ-15.5 מיליון העוקבים שלו בטוויטר.


"בדיוק נכנסתי לעולם הקריפטו, יש לכם עצה בשבילי?", שאל שחקן הכדורסל, וקיבל מטר של תגובות, חלקן אף מסלבריטאים אחרים, ולעתים העצות היו גם בגדר עקיצות והלצות.

1 צפייה בגלריה
מוסף שבועי 16.5.14 ספורט משחק כדורסל סטף קרי
מוסף שבועי 16.5.14 ספורט משחק כדורסל סטף קרי
סטף קרי
(צילום: רויטרס)

לקרי כנראה יש מספיק מזומנים לבזבז – ה-MVP לשעבר של ליגת ה-NBA חתם עד היום על חוזים בקבוצתו בשווי של 470 מיליון דולר, בנוסף לסכומי העתק שהרוויח מהשתתפות בפרסומות.


גארי ויינרצ'אק, הידוע כמחזר אדוק אחר שוק הקריפטו וה-NFT, ומהווה אכסניה ל-40 מיליון עוקבים בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות, ענה לו בעקיצה: "תעשה 50 שעות של שיעורי בית", לפני שתרכוש מטבעות קריפטו.


מצייץ מפורסם אחר, מרקוס בראונלי שמנחה תוכנית פודקאסט על טכנולוגיה ביוטיוב וסוחף אחריו 15 מיליון צופים, אמר לקרי להתעלם מכל עצה שיקבל בנושא (לא כולל העצה שלו להתעלם מכל עצה).
שחקן הפוטבול המפורסם טום בריידי הציע לקרי לא להיסחף אחר קמפיינים מיותרים ברשתות החברתיות לטובת הביטקוין. בריידי עצמו השתתף בקמפיין שכזה, כשמיד לאחריו עבר הביטקוין לנסיגה ממושכת בערכו, והציע לחברו ללמוד מהטעויות שלו.


למעשה, כבר ב-30 לאוגוסט ביצע קרי את הצעד הראשון שלו בעולם הנכסים הדיגיטלייים כששינה את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר ל-NFT של קוף משועמם.
השבוע אף הודיע קרי כי ישמש כסוג של שגריר עבור בורסת הקריפטו FTX ואף יחזיק במניות של החברה. "אני נרגש מהחיבור עם FTX שמוציאה את החששות מכניסה לעולם הקריפטו עבור משתמשים חדשים", אמר קרי.