סגור

חממת דה קיטצ'ן של שטראוס תשתף פעולה עם מילניום פוד-טק

במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים סוכם, כי השקעות מסוימות בחברות הפורטפוליו של החמממה יתבצעו באמצעות תאגיד שיוקם על-ידי החממה והשותפות

חממת דה קיטצ'ן (The Kitchen) של קבוצת שטראוס, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם שותפות המו"פ מילניום פוד-טק, שהונפקה השנה. במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים סוכם, כי השקעות מסוימות בחברות פורטפוליו יעשו באמצעות תאגיד "SPV" אשר יוקם על-ידי החממה והשותפות.


חממת דה קיצ'ן שהחלה את פעילותה בשנת 2014, השקיעה והקימה עד כה 19 חברות ומיזמים בתחום הפוד-טק. חברות הפורטפוליו של החממה גייסו עד כה מעל 72 מיליון דולר ועל פי נתוני שטראוס (הנסחרת בבורסה בת"א בשווי של 11 מיליארד שקל), הן יצרו מעל 100 מקומות עבודה חדשים. בשטראוס ציינו עוד כי ההשקעות בחברות החממה תרמו 30 מיליון שקל לרווחיה ברבעון הראשון של 2021.
מילניום פוד-טק, שמנוהלת על ידי חנן שניידר, מתמקדת בהשקעות בתעשיית הפודטק בתחומי תזונה מותאמת אישית, תחליפי חלבון, הפחתת פסולת מזון ושאריות, אריזות חכמות, בינה מלאכותית ורכיבי מזון חדשים.
השותפות, גייסה עד כה 94 מיליון שקל והשקיעה ב 4 חברות: סבוריט (SavorEat) שפיתחה מערכת לייצור תחליפי בשר מבוססי רכיבים צמחוניים ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 150 מיליון שקל; פיתולון (Phytolon) שעוסקת במחקר ופיתוח של צבעי מאכל טבעיים עבור תעשיית המזון; טיפה (Tipa) שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות אריזה מתכלים המיועדים לשוק האריזות הגמישות; TripleW שפיתחה תהליך תעשייתי לייצור חומצה לקטית מפסולת מזון; ולאחרונה דיווחה על מזכר הבנות להשקעה בחברה בתחום תחליפי הביצה.

1 צפייה בגלריה
גיורא בר דעה נשיא ומנכ"ל שטראוס אחריות תאגידית
גיורא בר דעה נשיא ומנכ"ל שטראוס אחריות תאגידית
גיורא בר דעה מנכ"ל שטראוס
(צילום: תומי הרפז)