סגור

טסלה מ"קפטן פיליפס", טויוטה מ"פורסט גאמפ": טום הנקס מנקה מוסך

השחקן המפורסם מציע למכירה טויוטה לנד קרוזר מודל 1980 במחיר התחלתי של 75 אלף דולר, טסלה מודל 2015 במחיר התחלתי של 70 אלף דולר וגם קרוואן במחיר התחלתי של 150 אלף דולר

גם מיטב כוכבי הוליווד מתעייפים לפעמים מהמכוניות שבחניה ורוצים לרענן – וטום הנקס אינו יוצא דופן: כוכב "פורסט גאמפ", "ביג", "קפטן פיליפס" ועוד להיטים הוליוודיים רבים בן ה-65 מעמיד למכירה את אוסף המכוניות הפרטי שלו באמצעות בית המכירות הפומביות "בונהאמס". אוסף המכוניות של האנקס, כך מתברר, הוא אוסף עממי למדי.
2 צפייה בגלריה
טום האנקס עם הטויוטה שלו
טום האנקס עם הטויוטה שלו
טום האנקס עם הטויוטה שלו
( בונהאמס)
כך, אוסף המכוניות שהנקס שמוצע למכירה כולל טויוטה לנד קרוזר מודל 1980 בצבע ירוק. הרכב הישן עבר שיפוץ במהלך בעלותו של הנקס, שבמהלכו הותקן בו מנוע של ג'נרל מוטורס כדי שהרכב יעמוד בתקנות הזיהום של קליפורניה. חתימתו של הנקס מופיעה על לוח המחוונים של הלנד קרוזר אשר מוצע למכירה ב-75 אלף דולר. לפי הערכות של בונהאמס, המחיר צפוי לעלות עד 125 אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
טום האנקס עם הטסלה שלו בונהאמס
טום האנקס עם הטסלה שלו בונהאמס
טום הנקס עם הטסלה שלו
(בונהאמס)
הנקס מציע למכירה גם גם טסלה מודל S מודל 2015 ששימשה את הנקס לנסיעות מחוץ לעיר – במחיר התחלתי של 70 אלף דולר. המחיר עשוי לעלות לפי הערכת בית המכירות הפומביות עד 100 אלף דולר. הטסלה נסעה 13,445 מיילים (כ-21 אלף ק"מ), כלומר נסעה מעט מאוד בהתחשב בגילה.
הנקס מציע למכירה גם את הקרוואן שבו הוא נוהג לנוח באתרי צילומים הקרוואן (שימש אותו למגורים במהלך צילומי פורסט גאמפ), ואת הטנדר שמוביל אותו: מדובר בקרוואן איירסטרים מודל 1992 שבו אזור מגורים, מטבח מלא, אזור לינה ואזור אירוח. מחירו ההתחלתי של הקרוואן הוא 150 אלף דולר ועשוי להגיע עד 250 אלף דולר. מחיר הטנדר מוצע ב-70 אלף דולר וצפוי להגיע עד 100 אלף דולר במכירה הפומבית.