סגור

בלעדי
טסלה גבתה מלקוחות תשלום על טעינה - בטעות; היצרנית: "הם יפוצו"

בעלי מכוניות טסלה שהגיעו לעמדת הטעינה החינמית בקניון עזריאלי בתל אביב, הופתעו לגלות כי היצרנית גבתה מהם מחיר של כ-1.5 שקלים לקוט"ש; החברה: "זו טעות"

לקוחות טסלה שהגיעו היום (שישי) לעמדות הטעינה ה"עסוקות" ביותר של היצרנית, הסופרצ'ארג'ר בחניון קניון עזריאלי בתל אביב, הופתעו לגלות כי הטעינה כבר אינה חינמית. טסלה השיקה את עמדות הטעינה המהירה הראשונות בישראל בעזריאלי ב-2021 - ואפשרה לבעלי מכוניות טסלה טעינה בחינם, תוך הצהרה כי בבוא היום תגבה סכום של שקל לקוט"ש

עם זאת, למרות שטסלה לא הודיעה על גביית תשלום בעמדות הטעינה שלה, הופתעו היום חברי קהילת TESLA CLUB IL שהגיעו לעמדה בתל אביב ולגלות כי החברה גובה מהם תשלום של 1.5 שקל לקוט"ש; מהלך בעייתי במיוחד לנוכח העובדה שהעמדה הזו נחשבת לפופולארית מאוד בקרב בעלי מכוניות טסלה.
לאחר פניית "כלכליסט" לטסלה התברר כי חיוב הלקוחות בוצע עקב טעות - וכעת החברה תחזיר את הכסף ללקוחות. "הלקוחות יפוצו מאחר שנדרשו לחיובים בטעות", נמסר.
1 צפייה בגלריה
טסלה עמדת טעינה רכב חשמלי ב עזריאלי
טסלה עמדת טעינה רכב חשמלי ב עזריאלי
עמדת הטעינה של טסלה בעזריאלי
(צילום: תומר הדר)
טסלה מפעילה כמה עמדות טעינה ברחבי הארץ – באילת, חיפה, מודיעין, עפולה, מצפה רמון – ובתל אביב בחניון של קניון עזריאלי. היצרנית נערכת להוסיף מספר גדול של עמדות סופר-צ'ארג'ר ברחבי הארץ, בין היתר בקרית שמונה, נווה זוהר ופתח תקווה. עמדות אלה מיועדות בין היתר לתמוך גם בעומס אשר צפוי להיווצר מצד בעלי מכוניות אשר נמצאים בנסיעות ארוכות – לאור חדירת טסלה מודל Y לישראל, כולל לציי הרכב.