סגור
אשר בנט על רקע משאית
אשר בנט. המיזוג בוטל (צילומים: יצרן , אוראל כהן)

חשש להמשך קיומו של מפעל המשאיות הבריטי של אשר בנט: בוטל המיזוג עם חברה קנדית

חברת טבע (TEVVA) שהיתה אמורה להתמזג עם אלקטרומכניקה הקנדית הודיעה כי המיזוג נכשל. "אלקטרומכאניקה הודיעה לטבע מוטורס כי אינה מעוניינת להמשיך עוד בתוכניות המיזוג", נמסר מהחברה

האם יצרנית המשאיות החשמליות שהקים אחיו של ראש הממשלה לשעבר הגיעה לסוף דרכה? TEVVA שהוקמה בבריטניה על ידי אשר בנט, הודיעה כי תוכנית המיזוג עליה הודיעה יצרנית המשאיות נכשלה.
לפי פרסומים בבריטניה, יצרנית המשאיות שרק לפני שנה כונתה "הטסלה של המשאיות" נקלעה למצוקה תזרימית ונאלצה לפטר עובדים במאי האחרון.
באוגוסט השנה דווח כי טבע (TEVVA) תתמזג עם אלקטרומכניקה הקנדית אך לפי הודעתה הרשמית של טבע המיזוג נכשל. לפי טבע: "אלקטרומכאניקה הודיעה לטבע מוטורס כי אינה מעוניינת להמשיך עוד בתוכניות המיזוג".
הודעתה של טבע מסגירה את חוסר שביעות רצונה מהמהלך, שבמסגרתו הודיעה השותפה הקנדית הפוטנציאלית על "חילוקי דעות ניכרים ושאינם ברי גישור". כך לפי יצרנית המשאיות הישראלית-בריטית: "הצוות בטבע התאכזב קשות מהחלטה פתאומית זו ומן העובדה שלא זכה להגיב לטענות אלקטרומכניקה". עוד מציינת טבע כי: "טבע העניקה גישה חופשית לחלוטין ליועצי החברה הקנדית והנהלתה תוך חשיפת כל המידע הפיננסי טרם החתימה על ההסכם. טבע שוללת את הבסיס לחיסול המיזוג אשר בוצע ללא כל התחשבות בכללים שנקבעו לסיום חוזה בין הצדדים".
יודגש כי בפרסומי טבע, אשר בנט הנמנה על מייסדי החברה ושהחזיק בתפקיד המנכ"ל כלל אינו מוזכר - והחברה רק מציינת כי "צוות הארגון מחדש בראשות דייויד רוברטס נמצא במגעים עם משקיעים פוטנציאליים".