סגור
מתחם טסלה בנמל אשדוד
מתחם טסלה בנמל אשדוד (צילום: אודי עציון)

הערכות: המנכ"ל החדש של טסלה ישראל יגיע מתוך החברה

בחברה בחנו כמה מועמדים לתפקיד המנכ"ל, בהם מועמדים מחו"ל; עם זאת ככל הנראה המחליף של עדי גיגי שהתפטרה בדצמבר - יגיע מתוך הארגון

טסלה ישראל צפויה להכריז בקרוב על מינויו של מנכ"ל חדש הצפוי להגיע מתוך החברה - כך מעריכים גורמים בענף הרכב.
בדצמבר האחרון הודיעה מנכ"לית טסלה ישראל עדי גיגי על התפטרותה - וזאת לאחר שבתוך שנתיים הפכה את טסלה למותג פופולרי שאף נשא בפרק זמן מסוים את התואר "המכונית החשמלית הנמכרת בישראל".
לפי מקורות המקורבים לטסלה ישראל, בתקופה שחלפה מאז עזיבת גיגי בחנה החברה כמה מועמדים, בהם מועמדים אשר היו אמורים להיות "מוצנחים" מחו"ל, כמו גם מענף הרכב המקומי; עם זאת ככל הנראה טסלה ישראל צפויה להכריז על מינויו של עובד משורותיה לתפקיד המנכ"ל. גורמים המקורבים לחברה אומרים כי פז גניטובסקי, המכהן כיום כמנהל התפעול בטסלה ישראל, נחשב לאחד המועמדים הבולטים לתפקיד.
מנכ"ל טסלה ישראל החדש, שזהותו תוכרז ככל הנראה בשבועות הקרובים, יידרש להתמודד עם כמה בעיות. ראשית: טסלה ישראל, בדומה לטסלה בכל מדינה אחרת, מתמודדת עם היצע מצומצם למדי של ארבעה דגמים בלבד. החברה צפויה להציג טסלה 3 משודרגת בעוד כמה חודשים - אך לא מדובר בדגם חדש אלא במתיחת פנים.
מעבר לכך, מי שייכנס לנעליה של גיגי יידרש להתמודד עם העובדה שטסלה הורידה את מחיריהן של טסלה 3 וטסלה מודל Y, מה שפגע מיידית בערכן של המכוניות מדגמים אלה שנמכרו ללקוחות מאז אמצע השנה שעברה, שלא לדבר גם על הפרת האמון שבין טסלה לחברות הליסינג.