סגור

פרסום ראשון
עדי קייזמן חויב לשלם 6 מיליון שקל לחברו לשעבר מולי ליטבק

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב רחל עורקבי קיבלה במלואה את התביעה שהגיש איש העסקים מולי ליטבק נגד מי שהיה בעבר חברו הקרוב. זאת לאחר שקייזמן לא הפקיד סכום של 2 מיליון שקל, שנקבע על ידי בית המשפט כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהגישו נגדו מולי ליטבק, חברת טרגטמץ' וד"ר ענת לוין. בעבר ציינה השופטת כי "קייזמן לא הצליח בבקשתו לפרט את הטענות הפשוטות ביותר, אם הוא לא זה שנתן את ההתחייבות למשיבים, מדוע חתם על המסמכים?"

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב רחל עורקבי קיבלה היום במלואה את התביעה שהגיש איש העסקים מולי ליטבק נגד מי שהיה בעבר חברו הקרוב עדי קייזמן על סך 5.9 מיליון שקל. זאת לאחר שקייזמן לא הפקיד סכום של 2 מיליון שקל שנקבע על ידי בית המשפט כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהגישו נגדו מולי ליטבק, חברת טרגטמץ' וד"ר ענת לוין. כמו כן נקבע כי קייזמן ישלם את הוצאות המשפט של התובעים, כ-202 אלף שקל.
בפסיקתא שהוגשה לשופטת, על ידי התובעים המיוצגים על ידי עורכי הדין יותם בלאושילד וספיר דולינגר ממשרד הרצוג פוקס נאמן, צוין כי בניגוד להחלטתה, קייזמן לא הפקיד 2 מיליון שקל כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהוגשה על ידי התובעים. ב-20 בדצמבר ניתן פסק דין נגד קייזמן, והיום חתמה השופטת על הפסיקתא שבמסגרתה חויב קייזמן ב-5.9 מיליון שקל ובהוצאות משפט בסך 202 אלף שקל.
טענת ההגנה של קייזמן היתה כי ההתחייבות שלו היתה שמולי ליטבק ואחותו ד"ר ענת לוין יקבלו את החזר השקעתם, אולם לא ממנו. בעבר ציינה השופטת כי "קייזמן לא הצליח בבקשתו לפרט את הטענות הפשוטות ביותר, אם הוא לא זה שנתן את ההתחייבות למשיבים, מדוע חתם על המסמכים... לטעמי המדובר בהגנת בדים מופרכת על פניה".

1 צפייה בגלריה
מימין עדי קייזמן ו מולי ליטבק
מימין עדי קייזמן ו מולי ליטבק
מימין: עדי קייזמן ומולי ליטבק
(צילום: אוראל כהן)

איש העסקים מולי ליטבק, שהתעשר מעסקי פורנו באינטרנט בזכות אתר הווידאו-צ'ט הארוטי שהפעיל בשם im live, היה בעבר חברו של עדי קייזמן. ביוני 2020 הוא הגיש תביעה בגובה של 6 מיליון שקל לבית המשפט המחוזי בתל אביב. התביעה שהוגשה כאמור על ידי ליטבק ואחותו ד"ר ענת לוין ועל ידי חברת ההשקעות שהקימו טרגטמץ', חושפת שורת התכתבויות ווטסאפ בין ליטבק לקייזמן. במסגרת התביעה שהוגשה לבית המשפט נטען כי עדי קייזמן כתב בעבר למולי ליטבק בהודעת ווטסאפ: "המצב שלי מאוד מורכב ומסובך עם הרבה מאוד מוקדים פתוחים. לצערי אני לא במצב שיכול לחלץ אותך מהעסקה. לא כי אני לא רוצה. כי אני לא יכול".
לאחרונה פורסם כי קייזמן ורעייתו הדוגמנית אסתי גינזבורג עזבו עם ילדיהם את הארץ ללוס אנג'לס. מנגד, טען קייזמן בפני ערוץ 12: "אנחנו לא משתמשים בביטויים 'עזבנו את הארץ'. לקחנו פסק זמן. אני זמין ואעשה כל מה שצריך כדי לעמוד בכל המשימות".