סגור
בריאות בארגונים חדש דף כתבה

טיפולים אלטרנטיביים וכורסאות מסאז׳: כך יוצרים באימפרבה יום עבודה רגוע

עובדי חברת הסייבר יכולים לקחת זמן ולהירגע גם בחדרי הבריאות והמוזיקה. אבל הדרך לאורח חיים בריא מתחילה בשעה שמפנים באמצע היום

נוסדה: 2002
מס׳ עובדים: 500 בישראל, 1,400 גלובלי
מס׳ מרכזים בישראל: שניים – בתל אביב וברחובות
3 צפייה בגלריה
עינת להם-ליבנת, סמנכ״לית משאבי אנוש
עינת להם-ליבנת, סמנכ״לית משאבי אנוש
עינת להם-ליבנת, סמנכ״לית משאבי אנוש
(באדיבות אימפרבה)
ביומנים של עובדי חברת הסייבר אימפרבה (imperva) יש שעת מנוחה חובה – שמיועדת לארוחת צוהריים. "כולם נדרשים לעשות את זה גם כשהם עובדים מהבית״, אומרת עינת להם-לבנת, סמנכ"לית משאבי אנוש. ובימים שכן עובדים מהמשרד? ״יש במטבח שייקים, מוצרי בריאות ומגוון פירות אדיר״.
כל חברה גלובלית מכירה את שעות העבודה המשוגעות מול ארצות הברית. כשהערב יורד אצלנו, מעבר לים היום רק מתחיל ושעות העבודה בהייטק שונות משאר הענפים. כחלק מהתפיסה של אורח חיים בריא באימפרבה, העובדים מתבקשים לעשות משהו שפעם נחשב בתחום כמעט למילה גסה: להקפיד על עבודה בטיים זון נורמלי. ״אורח חיים בריא אומר לא לעבוד בטיים זונים מטורפים, בטח לא כל יום״, אומרת להם- לבנת.
חדר בריאות עם מסאז'
באימפרבה לקחו את ההפסקות צעד קדימה, והקימו חדר בריאות עם מסך ענק, מוזיקה נעימה וכורסאות מסאז׳. לא, לא אלה מהקניונים שמופעלות במטבע, אלא מפוארות יותר, שנראות כאילו נלקחו מסרט עתידני.
בזמן שהכורסאות תפוסות, העובדים עוברים לחדר המוזיקה ומנגנים על הפסנתר, ובקרוב על כלי נגינה נוספים שיגיעו לשם. ״כל דבר שיכול לעשות הפסקה ביום הלחוץ, להרגיע את הידיים בין ההקלדות ואת הפה מדיבורים – אצלנו זה נקרא בריאות״.
3 צפייה בגלריה
חדר בריאות.
חדר בריאות.
חדר בריאות.
(באדיבות אימפרבה)
טיפולים אלטרנטיביים ובדיקות במימון מלא
הגאווה הגדולה של אימפרבה היא ביטוח הבריאות החדש והמקיף שניתן לכל עובדי החברה. הייחודיות בפוליסה מגיעה במגוון טיפולים אלטרנטיביים שניתנים במימון מלא, כמו למשל שיאצו, כירופרקטיקה, יעוץ דיאטטי, רפלקסולוגיה, דיקור ועיסויים. בנוסף, יש גם בדיקות סקר, כולל לבני ובנות זוג. הודות לתוכנית הביטוח שהכנסנו, המודעות של עובדות ועובדים עולה, הם מגלים דברים ומטפלים בהם״.
מנצחת את המתחרות
בכל שנה אימפרבה מקיימת חודש בריאות לעובדי החברה בכל העולם, שבמסגרתו נערכות הרצאות, סדנאות, שיעורי ספינינג, ובקרוב יינתן גם סבסוד קבוע למכון כושר. החברה משתתפת גם בטורניר כדורסל Tech Together ומתחרה בחברות סייבר אחרות לא רק מול המסך אלא גם על המגרש, ואפילו מנצחת.
3 צפייה בגלריה
קבוצת הכדורסל של אימפרבה.
קבוצת הכדורסל של אימפרבה.
קבוצת הכדורסל של אימפרבה.
(גבי בורוסק)
בשל הקשר ההדוק בין בריאות נפשית לבריאות גופנית, החברה פיתחה תוכנית Employee Assistance Program בשיתוף עם חברת "מצבים". במסגרתה העובדים יכולים לקבל באופן אנונימי סיוע וייעוץ מבעלי מקצוע בתחום בריאות הנפש, וגם גמילה מעישון בחינם.
לעבוד נכון מכל מקום
כל עובד קיבל תקציב אישי כדי לרכוש מוצרים לבניית עמדת עבודה ארגונומית כדי למקסם את תנאי העבודה גם מהבית. ״ממש כמו שהתאמנו תהליכי עבודה למודל ההיברידי, חשוב לנו להטמיע אורח חיים בריא מכל מקום שבו האנשים שלנו עובדים. אנחנו רוצים שגם במשרד וגם בבית אנשים יקפידו על בריאות״, מסכמת להם-לבנת.
הכתבה מתפרסמת במסגרת פרויקט מיוחד של כלכליסט וקבוצת "מובמנט". במסגרת הפרויקט נסקר את החברות והארגונים המובילים בקידום אורח חיים בריא בישראל.