סגור
Dun's 100

היתרונות בחברה יזמית שהיא גם מבצעת

צחי דידי, מנכ"ל יוסי אברהמי, על היתרונות בחברה שיוזמת ומבצעת בעצמה את הפרויקטים שהיא בונה

קבוצת יוסי אברהמי פועלת בענף הנדל"ן הישראלי כבר למעלה מ-40 שנה, במהלכן תכננה ובנתה כ-6,000 יחידות דיור ברחבי ישראל ומאות פרויקטים של תשתיות ופיתוח, ביניהם, עבודות הנדסה אזרחיות לגופי ענק כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות וכן ייזום של פרויקטי יוקרה ללקוחות פרטיים. בתחום המגורים החברה מתכננת ובונה פרויקטים של יזמות באזורי ביקוש, יחידות מלונאיות ואף התחדשות עירונית.
על מנת לבצע בהצלחה פרויקטים מגוונים שכאלה, החברה מבצעת בעצמה את הפרויקטים, וזאת במטרה להבטיח מוצר איכותי לשביעות רצון הלקוחות. השילוב בין יזמות לביצוע מעניק יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בכמה היבטים: השגת שליטה וסנכרון בין כל המחלקות השונות האמונות על בניית הפרויקט בכל שלבי התכנון והביצוע, ושיתוף פעולה מלא בין כולן.
ייעול מירבי בתהליך הבנייה כולו, היות וכל הגורמים נמצאים תחת אותה חברה. כך ניתן לשלוט בלוחות הזמנים, ובהתאם לעמוד ביעדי השלמת הפרויקטים שנקבעו מראש וגם לקצר את לוחות הזמנים. יעילות שכזו מובילה גם לחיסכון במשאבי זמן וכסף, הודות לסינרגיה בין המחלקות, גמישות ושליטה בהתמשכות התהליכים, ושליטה על איכות הבנייה ואיכות חומרי הגלם. כל אלה לא בהכרח היו מושגים אם גורם חיצוני היה מבצע את הפרויקטים.

1 צפייה בגלריה
צחי דידי מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי
צחי דידי מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי
צחי דידי מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי

יתרון נוסף וחשוב לא פחות – היתרון לרוכשי הדירות. יזם שגם אחראי על הביצוע מאפשר מתן מענה כולל לכל הבעיות שעלולות לעלות בתהליך הבנייה על שלביו השונים - ובכתובת אחת וברורה תחת קורת גג אחת – ""one stop shop, דבר המקנה לרוכשים ודאות וביטחון. כך הם זוכים לליווי בכל שלבי התהליך, לעדכון שוטף על התקדמות הביצוע, מקבלים יחס אישי, זמינות של גורמי החברה השונים, ושירות לקוחות מיטבי בכל התקופה וגם לאחר המסירה ובתקופת הבדק.
מאת צחי דידי, מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי
d&b – לדעת להחליט