סגור
אמיליאנו קלמזוק המנכ"ל החדש של רשת 13
אמיליאנו קלמזוק, המנכ"ל החדש של רשת 13 (צילום: רשת 13)

אמיליאנו קלמזוק, לשעבר נשיא אולפני הטלוויזיה של פוקס, מונה למנכ"ל רשת 13

לקלמזוק 25 שנות ניסיון בתעשיית הטלוויזיה והבידור ברחבי העולם, בעיקר בארה"ב, אירופה ואמריקה הלטינית. הוא יחליף בתפקיד את יורם אלטמן, שהודיע על פרישה בדצמבר האחרון על רקע ירידה עקבית של הערוץ בטבלאות הרייטינג

דירקטוריון רשת 13 הודיע על מינוי מנכ"ל חדש לערוץ: אמיליאנו קלמזוק, לשעבר נשיא אולפני הטלוויזיה של פוקס. המינוי של קלמזוק, שעיקר ניסיונו בארה"ב, אירופה ואמריקה הלטינית ולא בישראל, מגיע לאחר שבדצמבר האחרון פרש המנכ"ל יורם אלטמן.
לקלמזוק (50) ניסיון של 25 שנה בתעשיית הטלוויזיה והבידור ברחבי העולם. בעבר ייעץ לחברות שונות בהן Sony Entertainment Ventures ו-Time Inc (הודו) וכיום מכהן כדירקטור בחברת Mercadolibre, פלטפורמת תשלומים באמריקה הלטינית הנסחרת בנאסד"ק. קלמזוק הוא יליד ארגנטינה. ב-2019 עלה לישראל מארה"ב יחד עם משפחתו, ובחודשים האחרונים כיהן כיועץ לערוץ. קלמזוק בוגר אוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית.
פרישתו של אלטמן הגיעה על רקע ירידה עקבית של ערוץ 13 בטבלאות הרייטינג. מהדורת החדשות של הערוץ בחודשים האחרונים נמצאת באופן עקבי במקום השלישי מבין המהדורות לאחר ערוץ 12 שמוביל את נתוני הצפייה בישראל ובמקום השני נמצא ערוץ 14. קלמזוק יהיה המנכ"ל הרביעי של ערוץ 13 מאז ינואר 2020, עם עזיבתו של יוסי ורשבסקי. לאחר ורשבסקי מונה לתפקיד אבי בן טל שפרש במרץ 2022, ובאוגוסט של אותה שנה מונה יורם אלטמן, שבדצמבר 2023 הודיע על כוונתו לפרוש מהתפקיד.