סגור

נאור ואנגלמן ייפגשו לתאם גבולות החקירות בעניין מירון

כשהחל בחקירה אמר מבקר המדינה שאם תקום ועדת חקירה, ישקול אם לבטל או לצמצם את החקירה שלו. אתמול הודיעה נאור שתתאם עם מנדלבליט את גבולות הגזרה של הוועדה לעומת חקירות המשטרה ומח"ש

יו"ר ועדת החקירה לאסון מירון ונשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור ומבקר המדינה מתניהו אנגלמן קבעו להיפגש כדי לתאם את גבולות הגזרה של החקירות. כזכור, אנגלמן הודיע על פתיחת חקירה בנושא מירון, אבל גם הודיע שאם תוקם ועדת חקירה, ישקול מחדש את הצורך בחקירה שלו ובהיקפה.
לפני חודשיים, ימים ספורים לאחר אסון מירון, כינס מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מסיבת עיתונאים והודיע שיחקור את אסון הר מירון על כל היבטיו.
1 צפייה בגלריה
מוסף שבועי 25.7.19 זרועות השלטון מבקר המדינה מתניהו אנגלמן
מוסף שבועי 25.7.19 זרועות השלטון מבקר המדינה מתניהו אנגלמן
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן
(צילום: עמית שאבי)
המבקר גם הודיע כי בניגוד למנהגו הרגיל לא להטיל אחריות אישית, בנושא מירון "ככל שיעלו היבטים של אחריות אישית, הדבר יבוא לידי ביטוי באופן חד-משמעי, תוך התייחסות פרטנית. ככל שיעלה חשש לעבירות על החוק הפלילי, העניין יועבר ליועץ המשפטי לממשלה".
אנגלמן אמר עוד ש"אם תוקם ועדת חקירה ממלכתית בנושא, אבחן את הרלבנטיות של המשך ביקורת המדינה והערך המוסף לפעילותה במקביל לפעילות הוועדה".
אתמול הודיעה נאור כי תקיים שיחות עם היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט לתיאום גבולות הגזרה בין חקירת הוועדה וחקירות המשטרה ומח"ש.