סגור
העיתון הדיגיטלי
20.03.25
מימין גלית שקאלו אופנברג מנכ"לית דינמיקה ו אלי אדדי מנכ"ל סלקום
מנכ"לית דינמיקה הנכנסת גלית שקאלו אופנברג ומנכ"ל סלקום אלי אדדי (צילומים: ינאי יחיאל, ענסל מרמרי)
בלעדי

היורשת של המנכ"ל: גלית שקאלו אופנברג תנהל את רשת חנויות דינמיקה של סלקום

שקאלו אופנברג, מי שכיהנה בעבר כסמנכ”לית השירות בפרטנר, תחליף את אלי אדדי שהוקפץ באוגוסט לתפקיד מנכ"ל החברה האם סלקום. דינמיקה נחשבת לאחד ממנועי הצמיחה של סלקום, כשהכנסותיה ברבעון השלישי עלו ב־22% 

גלית שקאלו אופנברג, מי שכיהנה בעבר כסמנכ”לית השירות בפרטנר, תהיה מנכ"לית רשת דינמיקה וסמנכ"לית הקמעונאות בסלקום. שקאלו אופנברג תחליף בתפקיד את אלי אדדי שהתמנה באוגוסט למנכ"ל סלקום, לאחר שכיהן 12 שנה כמנכ"ל החברה הבת.
מבין חברות התקשורת הגדולות סלקום מובילה את השוק בהכנסות ממכירות ציוד קצה לסלולר (בעיקר סמארטפונים) באמצעות רשת דינמיקה. ברבעון השלישי של 2024 ההכנסות של סלקום מציוד קצה הסתכמו ב־249 מיליון שקל לעומת 141 מיליון שקל בפלאפון ו־111 מיליון שקל בפרטנר במגזר הנייד. עבור דינמיקה מדובר בעלייה של 22% בהכנסות לעומת הרבעון השלישי של 2023.
ההצלחה של דינמיקה במכירות ציוד הקצה הובילה את קבוצת סלקום לסיים את הרבעון השני של השנה שעברה עם רווח נקי של 55 מיליון שקל — הרווח הנקי הגבוה ביותר בשמונה השנים האחרונות. בתקופתו של אדדי שמרה דינמיקה על מיתוג נפרד מזה של קבוצת סלקום, יחד עם היקפי פרסום ושיתופי פעולה עצמאיים.
בתחילת השנה שעברה חלה ירידה מסוימת במכירות ציוד הקצה בפלאפון ופרטנר והחברות נקטו אסטרטגיות שונות כדי להתגבר על כך: פלאפון החלה למכור באתר החברה מוצרי חשמל כמו מכשירי טלוויזיה, מקררים ומכונות כביסה. פרטנר ביצעה שינויים פנימיים בתוך החברה והקימה חטיבה קמעונאית חדשה.
את הרבעון השלישי של 2024 סיימה סלקום עם הכנסות של 1.1 מיליארד שקל, עלייה של 2.7% לעומת הרבעון המקביל ב־2023. העלייה בהכנסות של דינמיקה ברבעון (בשיעור של 22%) פיצו למעשה על הירידה במכירות חבילות הגלישה לחו"ל ברבעון השלישי. חבילות הגלישה לחו"ל נחשבות לרווחיות במיוחד עבור חברות התקשורת אך בשנת המלחמה הישראלים צמצמו טיסות ולכן ההכנסות נפגעו.
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח סלולר ברבעון השלישי של 2024 בסלקום היתה 39 שקל לעומת 39.7 שקל ברבעון המקביל ב־2023.