סגור

מעצרו של משה חוגג הוארך ב-7 ימים נוספים

השופט ארז מלמד גם נעתר לבקשת כלי התקשורת להסיר את צו איסור הפרסום על פרטי עבירות המין והמוסר שבהן חשוד איש העסקים ובעל השליטה בקרן סינגולריטים. עם זאת, הוא עיכב את ביצוע ההחלטה ביומיים, על מנת לאפשר לסנגורו של חוגג לערער עליה

בית משפט השלום בראשל"צ האריך את מעצרו של איש העסקים משה חוגג בשבעה ימים (עד 7.12). בתוך כך, השופט ארז מלמד נעתר לבקשת כלי התקשורת להסרת צו איסור הפרסום על פרטי עבירות המין והמוסר שבהן חשוד חוגג. עם זאת, הוא עיכב את ביצוע ההחלטה ביומיים, על מנת לאפשר לסנגורו של חוגג לערער עליה. חוגג, בעל השליטה (100%) בקרן סינגולריטים, חשוד בהונאת משקיעי קריפטו במאות מיליוני דולרים, וכן בעבירות מין ומוסר.
חוגג, בעלי מניות נוספים לשעבר ונושאי משרה בקרן סינגולריטים, נעצרו לפני שבועיים בחשד לביצוע עבירות הלבנת הון, עבירות מס, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ורישום כוזב במסמכי תאגיד. לחוגג עצמו בלבד מיוחסות בנוסף עבירות מין, סמים ומוסר חמורות שהוטל עליהן צו איסור פרסום - אותו הסיר, כאמור, השופט מלמד היום. בפרשה גויסו שני עדי מדינה עוד בטרם נפתחה החקירה.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(עוז מועלם)
על פי החשד, חוגג ושותפיו נהגו לגייס מאות מיליוני דולרים ממשקיעים למיזמים נוצצים ומבטיחים בתחום המטבעות הדיגיטליים, תוך הצגת מצגי שווא מתוחכמים – כמו למשל על אודות סלבריטאים מעולמות הספורט, כגון לאו מסי, והקולנוע, כגון לאונרדו דה קפריו, שהשקיעו בהם לכאורה. אולם בפועל, לפי החשד, כספי המשקיעים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים נגנבו על ידי החשודים ובראשם חוגג למימון אורח חיים ראוותני ופזרני, הכולל רכישת רכבי פאר, נדל"ן יוקרתי, טיסות מסביב לעולם במטוסים פרטיים ועוד.