סגור
איילון מחאה הפיכה משטרית 2
המחאה באיילון. אלפי משפטני השירות הציבורי ישתתפו (יובל שדה)

לאחר הודעת ההסתדרות: 3,500 המשפטנים בשירות הציבורי פתחו בשביתה מיידית

יו"ר איגוד המשפטנים בשירות המדינה, עו"ד יצחק גורדון, הודיע כי עקב הודעת יו"ר ההסתדרות גם משפטני האיגוד ישבתו במטרה לעצור ההפיכה: "יוצאים לשביתה כוללת - אין חקיקה ואין ליטיגציה, אין ייעוץ משפטי, ואין ועדות, אין מכרזים ואין אישורים, אין הליכים - הכל נעצר!"

יו"ר איגוד המשפטנים בשירות המדינה, עו"ד יצחק (חקי) גורדון, מסר כעת בעקבות הצהרת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על שביתה כללית במשק במטרה לעצור את חקיקת המהפכה המשטרית, כי 3,500 המשפטנים תחת האיגוד יפתחו בשביתה באופן מיידי.
בפנייה של גורדון לאלפי המשפטנים המועסקים במגזר הציבורי הוא כתב: "משפטנים, עוזרים משפטיים לשופטים, סניגורים ציבוריים, מתמחים, עורכי דין בכל השירות הציבורי - יוצאים לשביתה כוללת - אין חקיקה ואין ליטיגציה, אין ייעוץ משפטי, ואין ועדות, אין מכרזים ואין אישורים, אין הליכים - הכל נעצר!"
גורדון הוסיף כי "זוהי שעת מבחן גדולה למדינת ישראל ולחברה הישראלית. אנו נמצאים במשבר ושסע שלא היה כמוהו. ברגעים קשים אלו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, התייצב באחריות, רגע לפני הנפילה לתהום, ומוביל את ההסתדרות ואת החברה הישראלית כמבוגר האחראי היחידי.
"יו"ר ההסתדרות הודיע כי המשק כולו יוצא עכשיו לשביתה כוללת, עד שראש הממשלה יתעשת ועד לעצירת החקיקה המפלגת וקורעת את העם. הנטל עובר לראש הממשלה, להפסיק את החקיקה המפלגת, להנהיג ולאחד את העם, ולהציל את עתיד החברה הישראלית כולה. זה לא פוליטי, זה לא ימין ושמאל, זה של כולנו, חברה ישראלית יציבה ומאוחדת. כל המנהיגים של החברה הישראלית צריכים להתכנס ולהגיע יחדיו לכללי משחק מוסכמים לטובת כולנו".