סגור
Dun's 100

להחזיר את הכוח לרוכשי הדירות

שלוש עצות לקוני דירות לסגור עסקה טובה ונכונה בשוק שמאופיין כשוק של מוכרים

הזמנים זמנים מטורפים בשוק הנדל"ן, השוק של היום הוא שוק שמאזן הכוח נוטה בבירור לטובת המוכרים, שוק שבו כל מוכר דירת 4 חדרים מעופשת מתנהל כאילו הוא מוכר את התרופה היחידה בעולם לקורונה.
שוק כזה שבו קונים יש כמו מים, נכסים יש כמו מים במדבר מייצר תופעות הזויות שרק לפני שנה נראו דמיוניות. הוא מתאפיין בהיותו "אכזרי" לקונים ומציב בפניהם אתגרים גדולים בדרך להגשמת החלום הישראלי, לקנות דירה.
בשוק כזה שמתנהל כמו המערב הפרוע אני מציע שלוש עצות שמקורן בלקחים של עסקאות שיצא לי ללוות תקופה האחרונה, עצות אלה ישפרו משמעותית את הסיכויים שלכם לסגור עסקה נכונה עבורכם.
העצה הראשונה "מי שטרח לפני המשא ומתן יוכל להתקדם מהר יותר במשא ומתן" כקוני דירות יש בדיקות שאפשר לבצע לפני שנכנסים למשא ומתן על דירה. דוגמה לבדיקה משמעותית שמומלץ לעשות לפני שנכנסים למשא ומתן על דירה ספציפית היא קבלת אישור עקרוני מבנק. ההגעה לשל המשא ומתן מוכנים תאפשר לכם לשפר את הסיכויים שלכם שקונים אחרים לא יעקפו אתכם בתור לדירה המיוחלת.
1 צפייה בגלריה
עו"ד ירון שלומוביץ שותף משרד שלומוביץ סורקין ושות'
עו"ד ירון שלומוביץ שותף משרד שלומוביץ סורקין ושות'
עו"ד ירון שלומוביץ, שותף במשרד שלומוביץ סורקין ושות'
(צילום: ליאור טייטלר)
העצה השנייה לפעול במהירות- מצאתם דירה, בשוק של היום סביר להניח שאתם לא היחידים שמתנהלים עליה, ככל שתפעלו מהר יותר ככה הסיכוי שהמשא ומתן יבשיל לכדי עסקה גבוה יותר, מהירות היא קריטית בשביל להצליח לסגור עסקה טובה בתקופה הזו , ההפך ממהירות היא פזיזות זה שהשוק טס למעלה לא מבטיח שאם תקפצו מראש לעסקה בלי הבדיקות החיוניות לא תתרסקו.
העצה השלישית תבחרו נכון את עורך הדין שייצג אתכם בעסקה, תפקידו של עורך הדין בעסקת נדל"ן בכל תקופה הוא קריטי להצלחתה, הוא האיש שמלווה ומדריך אתכם בג'ונגל הבירוקרטי שכרוכה בעסקת נדל"ן, בתקופה כזו מעבר לזה שצריך לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם חשוב לבחור בעורך דין שמצד אחד פועל בזהירות ומצד שני פועל במהירות שהוא גם מיומן וגם נאמן , מגדר סיכונים ולא פחות חשוב משקף לכם את הסיכונים, עורך דין שלא רואה בכם רק שכר טרחה אלא קודם כל רואה בכם בני אדם.
בשורה התחתונה תגיעו מוכנים למשא ומתן, כשאתם נכנסים למשא מתן על נכס תהיו מהירים אל תהיו פזיזים, תבחרו עורך דין טוב ומנוסה שיסייע לכם להגיע ליעד בזהירות ובמהירות וישמור עליכם שחלילה לא תתרסקו בזמן שאתם בדרך אליו, שלושת העצות הללו יגדילו משמעותית את הסיכויים שלכם להגיע לעסקה הנכונה ביותר עבורכם במערב הפרוע של שוק הדירות בישראל 2022.
מאת עו"ד ירון שלומוביץ שותף משרד עו"ד שלומוביץ סורקין ושות'