סגור

פרסום ראשון
נאמני קבוצת פרי: "לרצח אין השפעה לרעה על יציבות הפרויקטים והשיקום"

נאמני הקבוצה של אלדד פרי, שנרצח ביום שישי, מנסים להרגיע את רוכשי הדירות. בפנייה לבית המשפט הם כותבים: "כל החברות והפרויקטים נמצאים בשליטה מלאה שלנו"

נאמני קבוצת פרי של אלדד פרי, שנרצח ביום שישי, מנסים להרגיע את מאות הנושים ורוכשי הדירות. הנאמנים, עורכי הדין גונן קסטנבאום ואהוד גינדס, פנו היום לבית המשפט וציינו כי "למרבה הצער, ביום שישי (15.10.2021) התבשרנו כי אלדד פרי נרצח. האירוע הציף גל של שמועות וחששות, בתקשורת ואצל רוכשי דירות ונושים, לגבי השפעה אפשרית של האירוע הנ"ל על ההליך של קבוצת אלדד פרי. מסיבה זאת הנאמנים של קבוצת אלדד פרי מתכבדים להגיש דו"ח זה וליתן הבהרה ברורה, לפיה לאירוע אין כל השפעה לרעה על ההליך של קבוצת אלדד פרי, על יציבות הפרויקטים, על מתווי השיקום של הפרויקטים השונים שמקודמים לטובת חברי קבוצות הרכישה, ואין בו כדי לפגוע במעמד הנושים, הביטחון הנשייתי שלהם ובסיכוייהם להיפרע".



1 צפייה בגלריה
אלדד פרי והקליע ברכב המרצדס שלו, הבוקר
אלדד פרי והקליע ברכב המרצדס שלו, הבוקר
אלדד פרי והקליע ברכב המרצדס שלו
(עמית שעל, נדב אבס)

בשבוע שעבר, ימים ספורים לפני הרצח, הגישו הנאמנים דו"ח תקופתי בקשר לתוכנית השיקום של הפרויקטים שנוגעים לקבוצת אלדד פרי. היום כתבו כי "הבקשות והדו"חות הנ"ל סוקרים את מתווה השיקום של כל פרויקט, התהליך והפעולות שמבוצעות בקשר לכל פרויקט, וזאת על פי מהותו, נסיבותיו ולוחות הזמנים שנוגעים אליו, החל בפרויקט שבו כבר מבוצעת מסירת דירות לרוכשים וכלה בפרויקט שהינו בשלבים מוקדמים יותר, ובו מטופלים הליכים, מחויבי המציאות, של תכנון ותב"ע. מאז נפתח תיק קבוצת פרי, כל החברות והפרויקטים של קבוצת אלדד פרי הם בשליטה מלאה של הנאמנים. הנאמנים הם אלו 'שמחזיקים בהגה', מובילים את מתווי השיקום ומקדמים אותם באופן מסודר ושיטתי, ובידם כל המידע והחומר התכנוני והפיננסי שנוגע לפרויקטים השונים, שרוכזו, נאספו ונותחו בסיוע השמאית ואנשי מקצוע מטעמם".
נאמני הקבוצה ציינו עוד: "אלדד פרי ז"ל לא הועסק על ידי החברות והנאמנים, ולמותו המצער אין השפעה לרעה על התקדמות ההליך, על יציבות הפרויקטים, על מתווי השיקום של הפרויקטים השונים והתקדמות הטיפול בהם. כמו כן אין באירוע כדי לעכב את ההליך או לפגוע בסיכויי הנושים להיפרע. לנאמנים של קבוצת אלדד פרי אין תלות כלשהי במידע או בסיוע מאת המנוח".
הנאמנים הוסיפו: "הממונה והנאמנים מצרים מעומק הלב על הרצח של אלדד פרי ז"ל והפגיעה במשפחתו. שום הסתבכות כלכלית לא יכולה להצדיק אלימות ונטילת החוק לידיים, ומי ייתן שזה המקרה האחרון. בָּרוּךְ דַּיַּן הָאֱמֶת".