סגור
Dun's 100

אמנות המטבח

החיבור בין העולם העסקי לעולם האמנות מייצר לא מעט הזדמנויות עבור הצדדים, כל שכן כשאוכל הוא חלק מהשילוב. שיתוף פעולה בין 30 אמנים ישראלים וחברת אביבי מטבחים הובילה להשקת תערוכת האמנות 'מלח הארץ' שבמרכזה עומדות יצירות הקשורות למאכלים, "כל מטבח מבחינתנו הוא יצירת אמנות. מכאן הבחירה שלנו לתת במה ולהקדיש את חללי התצוגה שלנו, לאמנות של אמנים ישראלים ושתעסוק כמובן בנושא הקרוב ביותר למטבח – אוכל". אומר חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים

תערוכה חדשה שנפתחה החודש מציגה כ – 150 יצירות אמנות אשר נוצרו על ידי 30 אמנים ישראלים. הרעיון המרכזי של יצירות האמנות הוא העיסוק באוכל על צורותיו השונות. התערוכה היא פרי של שיתוף פעולה בין חברת 'אביבי מטבחים' לבין האמנים השונים והיא מוצגת בששת הסניפים של הרשת, בכרמיאל, קרית אתא, הרצליה, בני ברק, ראשון לציון ובני דרום.
היצירות המועמדות למכירה בסכום של עד 10,000 ₪ ליצירה כללו ציורים על קנבס ושמן, יצירות מחימר, מיצגים חזותיים, וצילומים של אוכל מקומי, תבשילים, פירות וירקות, מנות מיוחדות המאפיינות מטבחים שונים של מגוון העדות בישראל וכו', "אנחנו באביבי מטבחים, מעצבים ומייצרים מטבחים בארץ, כחול-לבן, כבר מעל לחמישה עשורים. מעודדים תעשייה ישראלית, שבבסיסה אמנות ויצירה. כל מטבח מבחינתנו הוא יצירת אמנות. מכאן הבחירה שלנו לתת במה ולהקדיש את חללי התצוגה שלנו, לאמנות של אמנים ישראלים ושתעסוק כמובן בנושא הקרוב ביותר למטבח – אוכל", אומר חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים, "אתגרנו את האמנים להכין יצירות הקשורות לאוכל לשמחתנו הם נרתמו לאתגר בהצלחה מרובה ובכישרון רב, ואנחנו משתמשים בסניפים שלנו כדי לתת להם אכסניה שמייצרת ליצירות שלהם חשיפה רבה".
1 צפייה בגלריה
חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים
חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים
חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים
(צילום: יח"צ)
אוצרת התערוכה היא שושי צ'חנובר ויצירות האמנות יוצגו בחללי אולמות התצוגה של החברה עד לחג הפסח.
מאת חיים משען, מנכ"ל אביבי מטבחים
d&b – לדעת להחליט