סגור
בריאות בארגונים חדש דף כתבה

חמש דקות של סקוואטים וטורניר עם אלוף פינג-פונג

העובדים של Cybereason מקבלים טיפול לגוף ולנפש בזכות מינוי חינם למכון כושר, הרצאות משנות חשיבה, אוכל בריא בבית ובמשרד ואפילו טיפול פסיכולוגי

נוסדה: 2012
מס׳ עובדים: מעל אלף עובדים גלובאלית, 400+ בישראל. פועלים ב-50 מדינות.
מס׳ סניפים/מרכזים בישראל: 2 (תל אביב ובאר שבע).
בחודש לפני התפרצות הקורונה, עובדי Cybereason אימצו מסורת חדשה: לעצור את העבודה מדי יום לכחמש דקות. מהקפיטריה בקע בקולי קולות השיר "Flower" של מובי, והעובדים היו מבצעים את אתגר Bring Sally Up.
באתגר צריך לבצע תרגיל כושר (כפיפות בטן או סקוואטים), להרים את הגוף בכל פעם שמובי שרBring Sally Up, לרדת כשהוא שר Bring Sally Down, ולחכות בשאר המילים. הקורונה שלחה את כולם לעבוד מהבית, אבל העובדים לא ויתרו וממשיכים במסורת הזאת גם דרך הזום עד היום.
3 צפייה בגלריה
משרדי סייבריזן עובדים
משרדי סייבריזן עובדים
משרדי סייבריזן
(סייבריזן)
בנוסף לתרגיל היומי, כדי להזיז את הגוף, כל עובדי החברה מקבלים מינוי לחדר כושר וחוגים חינמיים במגדלי אלון. מודל העבודה הוא היברידי ולכן העובדים מקבלים גם סבסוד משמעותי למינוי Freefit לעצמם ולבני ובנות הזוג.
ושאר ירקות
כל מאמן כושר יספר לכם שאימונים הם רק חלק אחד בדרך לגזרה בריאה. ״מעבר לצחוקים על מאה סוגי חלב במקרר של ההייטקס, העובדים מבקשים פריטים מסוימים במקרר ועל שולחן הבופה״, מספרת איילה טל, מנהלת משרד Cybereason ישראל. אז החברה מילאה את המטבח בירקות, פירות, סלטים, אגוזים, שקדים, חטיפי בריאות ומוצרים אחרים דלי-שומן.
3 צפייה בגלריה
 איילה טל, מנהלת משרד Cybereason ישראל
 איילה טל, מנהלת משרד Cybereason ישראל
איילה טל, מנהלת משרד Cybereason ישראל
(סייבריזן)
״בשנתיים האחרונות גם הבית הפך למשרד ולכן העובדים מקבלים הנחה להזמנת ירקות ופירות לביתם, לצד סבסוד לייעוץ תזונאי, טיפולי נטורופתיה, רפואה סינית, הילינג פסיכו-פיזי ועוד״, מוסיפה טל.
שיעור עם אלוף הפינג-פונג
אין כמעט חברה שלא עורכת ימי גיבוש, תחרויות ספורט ושיעורי יוגה, אבל מה שטרף את כל הקלפים ועשה באזז חסר תקדים ב-Cybereason הוא טורניר פינג-פונג שנערך לאחרונה, ויהפוך למסורת שנתית.
״הפרס הוא שיעור עם אלוף ישראל בפינג-פונג, אז אנשים לקחו את זה ממש ברצינות. נוצרה קליקת פינג-פונג ומזה התפתח גם פודקאסט פנימי - ׳הכול על השולחן׳, שבו מראיינים אנשים בחברה תוך כדי משחק", מספרת טל.
3 צפייה בגלריה
תחרות פינג פונג, משרדי סייבריזן
תחרות פינג פונג, משרדי סייבריזן
תחרות פינג פונג, משרדי סייבריזן
(סייבריזן)
״העובדים מרגישים בנוח לשתף אותנו״
בחברה דואגים גם לבריאות הנפשית של העובדים. ״הם יכולים ליצור קשר בדיסקרטיות מלאה לטיפול פסיכולוגי מסובסד״, מספרת גל נוף-איתן, מנהלת משאבי אנוש בחברה.
״אנחנו לא מקבלים שום מידע על מי הזמין את הטיפול, רק את מספר האנשים, כדי שנוכל לממן את זה״. אבל לדבריה של נוף-איתן, ״עובדים מרגישים בנוח לשתף אותנו את מה שקורה להם בחיים, ויודעים שהם יקבלו תמיכה נפשית".
חצי יום של שקט
נעמה, עובדת בחברה, סיפרה שהרצאות שהשתתפה בהן במסגרת העבודה, הועילו לה: ״הן ממש שינו לנו את המחשבה ועזרו לדייק אותנו גם בצורת העבודה, וגם באיזון עם חיי הפנאי״.
כדי לשמור על האיזון הזה, בחברה הכניסו בלוקים ביומן, בימי רביעי אחרי הצהריים, שבהם אין שיחות גלובליות: ״באופן הזה עובדים יכולים להרגיש בנוח כשהם לא זמינים לעבודה״.
הכתבה מתפרסמת במסגרת פרויקט מיוחד של כלכליסט וקבוצת "מובמנט". במסגרת הפרויקט נסקר את החברות והארגונים המובילים בקידום אורח חיים בריא בישראל.