24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
הוצאות רה"מ בנסיעה לעצרת האו"ם - 8 מיליון שקל; 1,750 דולר למאפרת
קרן כלירמרק מנהלת מו"מ להכנסת משקיע לאפי פיתוח
5 שנים למחאת הקוטג': שוק המזון עדיין מופקר
נתניהו ורעייתו מציגים: 7 מיליון שקל לביקור בן שישה ימים בארה"ב
בנימין בן אליעזר יבקש לבטל את כתב האישום מטעמי הגנה מן הצדק
שובו של הביטקוין: המחיר חצה את רף 700 הדולרים
לכל הדירוגים
לכל החדשות
היסטוריה בענף הספנות: חברת TIL קיבלה מנמלי ישראל שטח ראשון של הנמל החדש באשדוד
04.12.18
הנמל אמור להיפתח בסוף 2021 והוא יתחרה בנמל אשדוד הקיים. עובדי נמל אשדוד ניסו לשבש את העבודה הבוקר , אך ביה"ד מנע את העיצומים. השר כץ: "אנו עדים לתחילתה של תחרות אמיתית ויצרנית בענף הנמלים"
ליאור גוטמן,
9 תגובות
אינטר תובעת: המפעילה של נמל הדרום הטעתה והעבירה ידע שקיבלה מאיתנו
02.12.18
חברה־בת של אינטר תעשיות הציבורית טוענת שנתנה לחברת הדרום רעיונות לחיסכון בהקמת נמל אשדוד החדש, במחשבה שזכתה במכרז לביצוע עבודות. אך אחרי שנה נדרשה לעדכן את הצעתה והוצאה מהפרויקט
צלי גרינברג
ביה"ד הארצי לעבודה קבע: לאלון חסן אסור להיכנס לנמל אשדוד
24.10.18
השופטים קבעו כי ההשעיה של חסן ע"י הנהלת הנמל היא סבירה, ולכן הוא יוכל לחזור לנמל רק כאשר יתקבל בעניינו פסק דין חלוט בפרשיות השונות בהן הוא הואשם וזוכה
ליאור גוטמן,
8 תגובות
שפיר הנדסה תקבל עד 825 מיליון שקל להשלמת הבנייה של הנמל החדש באשדוד
22.10.18
כך עולה מדיווח של החברה. עוד עולה מהדיווח: הפתיחה שתוכננה לשנת 2021 תידחה לפחות בשנה ל-2022
ליאור גוטמן,
3 תגובות
נמל אשדוד מתמגן עם תחנת כוח פרטית
16.10.18
האיום של רקטות חמאס מדרום, והתחרות עם הנמל הפרטי שמוקם מצפון, הובילו את הנמל לפרויקט שיחתוך ב־30% את הוצאות האנרגיה שלו
ליאור גוטמן,
5 תגובות
ביה"ד הורה לעובדי מחלקת הציוד בנמל אשדוד שלא לשבש את העבודה
08.10.18
ההנהלה טענה כי העובדים נוקטים צעדים ארגוניים פראיים ובלתי חוקיים אשר משביתים רציפים וגורמים להפסדים כבדים לנמל. ביה"ד ידון עד הערב בטענות שני הצדדים
ליאור גוטמן
דירקטוריון נמל אשדוד שוב תוקף את המנכ"ל: הנמל בכאוס
08.10.18
ארבעה חודשים אחרי שהדירקטוריון תקף את יצחק בלומנטל, הוא משגר אליו מכתב נוסף ומאשים אותו שהעבודה ברציף מרכזי בנמל סובלת מעיכובים קשים
ליאור גוטמן,
8 תגובות
יו"ר נמל אשדוד: "בשנתיים הקרובות הנמל ישקיע למעלה ממיליארד ש'"
05.09.18
אורנה הוזמן בכור בוועידה הכלכלית הלאומית: "ההשקעה תגיע ממקורותינו, זה לא סוד שמצבנו הכלכלי מצוין". עוד אמרה: "צריך לשנות את ה-DNA הארגוני מרמת ההנהלה לרמת העובדים"
אמיתי גזית
מכה לפרקליטות: תשלם למנכ"ל נמל אשדוד לשעבר שוקי סגיס פיצוי של 128 אלף שקל
21.08.18
לפני כחצי שנה סגיס זוכה יחד עם אלון ודוד חסן משורת אישומים, בהם שוחד ומרמה, בשל היעדר ראיות. סגיס תבע פיצוי בגין מאסרו. השופט עדן: "תובע סביר לא צריך היה להגיש את כתב האישום"
ליאור גוטמן,
5 תגובות
מטעני תבואות מעוכבים בנמלי אשדוד וחיפה
21.08.18
מטעני חיטה, תירס וסויה ממתינים כבר שבוע ויותר על הרציפים בגלל מחסור בתשתית לפריקת מטעני תפזורת. עלות העיכוב עלולה להתגלגל לצרכן
ליאור גוטמן
באשדוד מנסים לשכנע את חברת הספנות Yang Ming להיכנס כמשקיעה בנמל
13.08.18
משלחת בכירים בחברה, בהם סגן הנשיא גרי ליו ומנכ"ל אזור המזרח התיכון היידן צ'אנג, מבקרת היום בנמל; יאנג מינג הטאיוואנית נחשבת לאחת מחברות הספנות הגדולות בעולם
ליאור גוטמן,
5 תגובות
מתי נשבר גב הגמל בנמל
09.08.18
מדוע החברות שמרכיבות אוטובוסים בישראל עתרו לבית המשפט בדרישה להקפיא מכרזי ענק בתחבורה הציבורית; מי רוצה להגיש תביעה ייצוגית נגד נמלי חיפה ואשדוד בגלל הנזק המצטבר שנגרם מהשביתות שם לאורך שנים
ליאור גוטמן,
4 תגובות
ביה"ד לעבודה אסר על עובדי נמל אשדוד להשבית את הנמל החל ממחר
08.08.18
ועד העובדים ביקש לשבש את פריקת האוניות, לאחר הכרזת סכסוך עבודה ב-25 ביולי. בין טענות העובדים: ההנהלה הפריטה את פריקת מטעני הברום והעבירה אותה לידיים פרטיות
ליאור גוטמן
הבא>
64
20
19
18
<הקודם
(821 מאמרים )
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©