$
רכב

הפרארי החדשה: 711 כ"ס, 2.51 מיליון שקל, לא כולל סטריאו

488 פיסטה, "מסלול" באיטלקית, היא גרסת המירוצים של הפרארי הנמכרת ביותר; היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.85 שניות - ומה כולל האבזור?

אודי עציון 07:4319.05.19

אוהבים לשמוע מוסיקה בנסיעה? זה לא האוטו בשבילכם. פרארי 488 פיסטה החדשה היא אחת המכוניות החזקות (711 כ"ס) והמהירות בישראל (340 קמ"ש מהירות מרבית), וגם אחת היקרות שבהן, עם מחיר בסיסי של 2.51 מיליון שקל.

 

אבל המחיר אינו כולל מערכת סטריאו. מי שמאוד ירצה אחת יצטרך להוסיף 25 אלף שקל למערכת בסיסית, החלטה שצריך לקבל בעת ההזמנה, כי אחר כך יהיה כבר בעייתי לחורר את דיפוני הדלתות מסיבי פחמן כדי למצוא מקום לרמקולים. הלקוח הראשון שהזמין בארץ את המכונית, בצבע אדום פרארי קלאסי, ויתר על אגב סטריאו. יש לו כבר פרארי אחת בחנייה, ובזו הוא רוצה לשמוע רק את המנוע.

 

488 פיסטה, "מסלול" באיטלקית, היא גרסת המירוצים של הפרארי הנמכרת ביותר. יש לה מנוע V8 טורבו בנזין בנפח 3,900 סמ"ק, 50 כ"ס יותר מאשר ב-GTB488 הרגילה, שעולה 200 אלף שקל פחות, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.85 שניות, 15 עשיריות שנייה מהר יותר ממנה. היא גם קלה ב-90 ק"ג, והמנוע והגיר שלה תוכנתו לתגובות מהירות יותר.

 

פרארי 488 פיסטה פרארי 488 פיסטה

 

האבזור כן כולל בקרת שיוט ובקרת אקלים, לצד מושבים שמוזמנים מראש לפי מידה. עם זאת פרארי עדיין לא מציידת את מכוניותיה במערכות בטיחות אקטיבית, כך שכדי לעמוד בדרישות משרד התחבורה מותקנת בה בארץ מערכת מובילאיי, להתרעה מפני התנגשות מלפנים וסטייה מנתיב.

 

אוטו איטליה קיבלה כבר 3 הזמנות לדגם החדש, שאותו יכולים לרכוש רק מי שכבר מחזיקים פרארי ומיוצר בכמויות קטנות יחסית, מה שאמור להעלות את ערכו בעתיד. מאז פתיחת הסוכנות ב-2013 נמכרו בישראל 64 מכוניות פרארי, כאשר בשנים האחרונות עמד קצב המכירות על תשע בשנה.

 

"קצב המכירות הוגבל בהתאם להקצאה השנתית מהיצרן לשוק שלנו, אך החל מ-2019 היא תגדל בעשרות אחוזים, כך שכבר השנה נגיע למספר דו ספרתי", סיפר עמית איילון, מנהל פעילות אוטו איטליה, שמייבאת גם את מכוניות מזראטי.

 

בשנים הקרובות תשיק פרארי רכב כביש שטח ראשון, שיהיה גם הפרארי הראשונה עם דלתות למושב האחורי, וצפוי להגדיל משמעותית את מכירות החברה בארץ. מחירו טרם נקבע.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x