שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תיירות

להשאיר דרכון בבית: קוואנטס החלה בניסוי לשימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים

חברת התעופה האוסטרלית משמשת כשותפה בניסוי של שדה התעופה בסידני והחלה להשתמש בטכנולוגייה החדשה במספר קווי טיסה נבחרים. מנכ"ל שדה התעופה: "בעתיד לא נצטרך לנבור בכיסים בדרך למטוס"

שירות כלכליסט 15:4205.07.18
כמה מנוסעי חברת התעופה קוואנטס האוסטרלית החלו להשתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים בשדה התעופה בסידני. לאחר שתיבחן במלואה, המערכת תאפשר לנוסעים להשלים את רוב חלקי המסע שלהם באמצעות פניהם כאמצעי זיהוי, כך מסר שדה התעופה.

 

קוואנטס משמשת כשותפה בניסוי, כמו גם נוסעיה במספר קווי טיסה בינלאומיים נבחרים.

 

השלב הראשון מכיל בחינה של ארבעה "שלבי מפתח" בתהליך העלייה לטיסה: צ'ק-אין אוטומטי, הפקדת מטען, כניסה ללאונג'ים ועלייה למטוס. צ'ק-אין נייד ומעבר גבול ייבחנו גם הם בעתיד הקרוב.

 

"עבדנו עם קוואנטס מההתחלה ואנחנו שמחים לשתף איתם פעולה בעודנו בוחנים את הטכנולוגיה", כך אמר מנכ"ל שדה התעופה סידני, גאוף קלברט.

 

 

מערכת זיהוי הפנים בשדה התעופה בסידני מערכת זיהוי הפנים בשדה התעופה בסידני צילום: WBUR

 

"בעתיד לא נצטרך עוד לג'נגל עם הדרכון והתיקים בעמדת הצ'ק-אין, ולנבור בכיסים או בטלפונים הניידים שלנו כדי להראות את כרטיס העלייה למטוס", הוא הוסיף. "הפנים שלנו יהיו הדרכון וכרטיס העלייה למטוס בכל שלב של המסע."

 

שדה התעופה סידני מהווה צומת בינלאומי מרכזי, ועוברים בו 43 מיליון נוסעים מדי שנה. שדה התעופה אמר שהתקבלה הסכמתם של כל הנוסעים המשתתפים בניסוי והוא עומד בסטנדרטים הנוקשים ביותר של שמירת הפרטיות והחקיקה הרלוונטית.  

 

מטוס של קוואנטס האוסטרלית מטוס של קוואנטס האוסטרלית צילום: Qantas

 

 

וונסה האדסון, סמנכ"לית שירות לקוחות בקוואנטס, אמרה שקיים, "צורך הולך וגובר להציע חווית מסע מהירה ונוחה יותר, ואנחנו נרגשים לראות מה יהיו תוצאות הניסוי. הטכנולוגיה תהיה זמינה לא רק ללקוחות קוואנטס שיוכלו לבצע צ'ק-אין לטיסותיהם באמצעותה, אלא גם לצוות הלאונג'ים שיוכל ליצור חוויה הרבה יותר אישית עבור הנוסעים המתארחים בהם".

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x