שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
רכב

יבואנית ג'יפ במסר לכ-2,000 בעלי רכבים בישראל: "אסור להפעיל את בקרת השיוט"

סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית קרייזלר, ג'יפ ודודג' הודיעה על ריקול במסגרתו נדרשים בעלי רכבים שיוצרו בין 2014-2018 להגיע למוסכי היבואנית לתיקון מערכת השיוט

תומר הדר 09:5527.06.18

אם הנכם נוהגים בג'יפ שיוצר בין 2014 ל-2018, מומלץ שלא להפעיל את בקרת השיוט ברכב, כך הודיעה סוכנות מכוניות לים התיכון, יבואנית קרייזלר, ג'יפ ודודג'. מדובר ברכבים אשר נוסעים בכבישי ישראל שבהם קיים פגם אפשרי במערכת בקרת השיוט שעלול "לנעול" את הרכב בעודו משייט מבלי שהנהג יוכל לנטרל את בקרת השיוט. ריקול ישראלי זה מהווה חלק מריקול עולמי עליו הודיעה פיאט קרייזלר בחודש שעבר.

 

גרנד צ'ירוקי גרנד צ'ירוקי

 

 

במסגרת הריקול, אשר מונה בסך הכל 2,099 מכוניות שנוסעות בכבישי ישראל, יידרשו בעלי הרכבים להגיע למוסכי היבואנית לתיקון שעורך כשעה וחצי, במסגרתו תיבדק מערכת בקרת השיוט. הריקול עצמו מונה גם רכבים שהגיעו ארצה באמצעות סוכנות מכוניות לים התיכון וגם רכבים שהגיעו לישראל על ידי לקוחות ביבוא אישי. כך, סמל"ת תזמן למוסכים 95 ג'יפ צ'רוקי שיובאו על ידיה ועוד חמישה שהגיעו לישראל ביבוא אישי. לצידם תזמן סמל"ת 1,769 ג'יפ גרנד צ'רוקי שיובאו על ידה ועוד 172 ג'יפ גרנד צ'רוקי שהגיעו ביבוא אישי. לצידם יזומנו גם מספר רכבים שמעולם לא הגיעו ארצה ביבוא סדיר - כדוגמת דודג' דוראנגו אחד שהגיע ביבוא אישי, שלוש דודג' צ'אלנג'ר ושלוש דודג' צ'ארג'ר כמו גם כמה עשרות קרייזלר 300.

 

על פי חוק, בעל רכב הנוסע בכבישי ישראל זומן לריקול חייב לבצעו תוך חצי שנה מיום הזימון. רכב שבעליו לא יתייצב לריקול לא יוכל לעבור את מבחן הרישוי השנתי.

איפה הכסף שלנו? כלכליסט מציג את ספר התקציב האמיתי

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x