• תפריט
משפט

בלעדי לכלכליסט

קבוצת הודיס קסטרו - המתמודדת העיקרית על רכישת הוניגמן

רשת האופנה הוניגמן נקלעה לחובות בהיקף 233 מיליון שקל. היום פתחו שלושת הנאמנים וגילו כי ההצעה העיקרית כרגע היא של הודיס קסטרו, הנוגעת לכ-40 סניפים בלבד

ענת רואה ואורנה יפת 22:3913.03.18

קבוצת הודיס קסטרו היא כנראה המתמודדת העיקרית בשלב זה על רכישת רשת הוניגמן – כך נודע לכלכליסט.

 

רשת הוניגמן נקלעה לפני חודש להקפאת הליכים עקב חובות בהיקף 233 מיליון שקל ומונו לה שלושה נאמנים. הנאמנים, עו"ד פיני יניב, עו"ד קרן רייכבך סגל ורו"ח בועז גזית, פרסמו הזמנה להציע הצעות וגם פנו באופן יזום לכמה מרשתות האופנה בישראל ובין היתר פוקס, רנואר ודלתא, וניסו לעניין אותן בהגשת הצעות.

 

בסופו של דבר היום אחר הצהריים נפתחו המעטפות ועל פי המידע שהגיע לידי "כלכליסט", ההצעה העיקרית וכמעט היחידה כרגע היא של הודיס קסטרו, אשר גם היא מתייחסת לכ-40 סניפים בלבד מתוך 140 סניפים של הוניגמן ו-TNT. בנוסף התקבלו אצל הנאמנים עוד 1-2 הצעות קטנות, נקודתיות, שלא מתייחסות לרכישת חלקים נרחבים של הרשת. 

חנות הודיס (ארכיון) חנות הודיס (ארכיון) צילום: אריאל בשור

 

בשלב זה לא ידוע האם ההצעה הוגשה עבור רשת הילדים הוניגמן קידס או עבור רשת הצעירים TNT.

 

אחת האפשרויות היא כי בהודיס-קסטרו מעוניינים ב 40 לוקיישנים של חנויות הילדים הוניגמן קידס, ששטחן המסחרי קטן יחסית ונע סביב 50-70 מר, על מנת להסב אותן לחנויות מותג הקוסמטיקה החדש, קיקו מילנו, שקבוצת האופנה קיבלה את הזכיון עליו לאחרונה. רכישת 40 לוקיישנים (מתוך 50 סניפים של הוניגמן) תאפשר לקבוצה לפרוס בתוך זמן קצר את המותג שבקבוצה סימנו כמנוע הצמיחה החדש של הקמעונאית. קיקו מילנו יתחרה במותג הבית החדש והמצליח, עד כה, שהשיקה בשבועות האחרונים רשת סופר פארם ונתמך בקמפיין שילוט חוצות אגרסיבי.

 

אופציה נוספת עבור הודיס רשת ילדים תהיה השלמה לפורטפוליו המותגים שלה שכן כיום להודיס אין מותג ילדים. עבור קסטרו TNT עשויה להשלים את הפורטפוליו כיוון שאין לה כיום מותג הפונה לבני נוער אלא רק לילדים.

 

מנאמני הוניגמן לא התקבלה תגובה.

 

את תגובת הודיס לא היה ניתן להשיג. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x