• תפריט
חדשות טכנולוגיה

אמזון תוסיף מאות מהנדסים לחטיבת הפיתוח של הסייעת הקולית שלה

על פי הוול סטריט ג'ורנל, ענקית הסחר המקוון תשקיע משאבים רבים כדי לשמר את ההובלה שלה בשוק הרמקולים החכמים

יואב סטולר 18:1102.09.17
אמזון מעבירה משאבים נוספים לטובת העוזרת הקולית אלקסה (Alexa) כדי לשמר את ההובלה של ענקית הסחר המקוון בשוק הרמקולים החכמים – לפי גורמים בנושא ששוחחו עם הוול סטריט ג'ורנל. לדבריהם, אמזון צפויה לחזק את חטיבת הפיתוח של הסייעת הקולית, המצויה בעיקר ב-Amazon Echo, ולהוסיף לזו מאות מהנדסים.

 

 

 

תעדוף תוכנית אלקסה ניכרת גם במינוי של טום טיילור, מנהל בכיר לשעבר באמזון הידוע בתפוקה גדולה, לאחראי על חטיבת הסייעת הקולית לאחר שהקודם בתפקיד עזב.

 

Amazon Echo. בזוס שולט ב-75% משוק הרמקולים החכמים כבר היום Amazon Echo. בזוס שולט ב-75% משוק הרמקולים החכמים כבר היום צילום: Amazon

 

לפני כשלוש שנים הביאה אמזון את קטגוריית המוצר החדשה – רמקולים חכמים - לאוויר העולם, עם השקתו של ה-Echo. כיום מחזיק המוצר מבית ענקית הסחר המקוון בכ-75% משוק הרמקולים המכילים עוזר מקוון בארה"ב. מכירות המוצר כללו יותר מ-11 מיליון פריטים במהלך 2016.

 

בין השימושים העיקריים שמעניק הרמקול של אמזון הוא יכולת הקנייה הנוחה באתר החברה, אלמנט חשוב עבור הצרכנים ובעיקר עבור ענקית המסחר של בזוס. עתה, שחקניות נוספות מעוניינות לתפוס נתח מקטגוריית המוצר החדשה כגון מיקרוסופט שחתמה על שיתוף פעולה עם אמזון, גוגל עם ה"גוגל הום", הרמן של סמסונג ועוד.

 

אך לא די באלו גם בתחום הרכישות המובנות ברמקול החכם צפויה לאמזון תחרות מצד גוגל שחתמה לפני כשבוע על שיתוף פעולה עם הקמעונאית הגדולה בעולם וולמארט בדיוק עבור שירותים אלו. מדובר בפעם הראשונה שוולמארט תמכור מוצרים ברשת מחוץ לאתר הבית שלה.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, החל מסוף החודש תמכור גוגל מבחר רחב של מאות אלפי מוצרים מוולמארט באתר הסחר המקוון שלה Google Express ובאמצעות הסייען החכם שלה Google Assistent.

בטל שלח
    לכל התגובות