סמסונג החליפה עד כה רק רבע ממכשירי הנוט 7 התקולים בארה"ב
תוכנית החלפת המכשירים התקולים נמשכת והחברה הקוריאנית הודיעה שתחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר. עד כה הפיצה סמסונג כ-500 אלף מכשירים חדשים לקמעונאים לטובת התוכנית
סמסונג ככל הנראה תחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר, כך על פי אתר Venture Beat. במקביל דווח היום (ד') באתר The Verge שהחברה כבר השלימה את החלפתם של כ-25% מסך המכשירים התקולים בארה"ב, היא שלחה כחצי מיליון מכשירים תקינים שיסופקו ללקוחות שקיבלו מכשירי נוט 7 עם סוללה מתלקחת. המכשירים החדשים מסופקים אך ורק ללקוחות שכבר רכשו את המכשיר, ולא ניתן לרכוש אותם בשלב זה.

העדכון מיועד לאפשר גם לצוותי האוויר להבדיל בין מכשירים תקינים למסוכנים, זאת לאחר שה-FAA הוציא איסור להעלות מכשירי נוט 7 לטיסות מסחריות. בנוסף, סמסונג תשחרר בקרוב עדכון שיתריע בפני בעלי מכשיר מסוכן וידרוש מהם לכבות אותו באופן מיידי. עם זאת עדיין מדובר במהלך שדורש מהמשתמשים לבצע את הכיבוי בעצמם - אבל בהתחשב בכך שאי אפשר לכבות את המכשיר מרחוק - זהו כנראה הפתרון הטוב ביותר שמצאה החברה.
סמסונג לא דיווחה מה מספר המכשירים התקולים שכבר הופצו ללקוחות. ההערכות נעות בין 2 עד 3 מיליון יחידות ואף יותר. אך בגלל שלא כל הסדרות סובלות מהתופעה, המספר המדויק של המכשירים הבעייתיים כנראה לא יוודע לעולם - אלא אם כן סמסונג תאולץ לחשוף אותם. בנוסף קיים חשש שהשלב הבא יגרור סדרה ארוכה של תביעות ייצוגיות מה שעשוי להזיק לעסקיה בשנים הקרובות.


