השמועות על מותה היו מוקדמות: הצעירים לא עוזבים את פייסבוק
דו"ח חדש של קומסקור מגלה כי דור המילניום שוהה בפייסבוק פי 2.5 יותר זמן מאשר בסנאפצ'ט, הרשת החברתית שממוקמת במקום השני. 99% מבני 18 עד 34 בארה"ב משתמשים בפייסבוק
12:06
03.04.16
למרות הפופולריות הגואה של סנאפצ'ט, מסתבר כי בני דור המילניום ממש לא זונחים את פייסבוק: דו"ח חדש של קומסקור שהתפרסם בשבוע שעבר מראה כי הרשת החברתית של מארק צוקרברג עדיין מובילה בפער ניכר על כל מתחרותיה בקרב בני 18 עד 34.
קראו עוד בכלכליסט:
על פי הדו"ח, שנערך בדצמבר ומתבסס על נתוני מערכת המדידה מדיה מטריקס, כ-99% מבני שכבת הגיל הזו בארה"ב עושים שימוש כלשהו בפייסבוק, כאשר היקף הזמן החודשי הממוצע לכל משתמש עומד על מעט יותר מ-1,000 דקות - פי 2.5 מסנאפצ'ט, שנחשבת כיעד מועדף עבור צעירים שמאסו בפייסבוק וממוקמת שנייה במדד המעורבות, אבל עדיין הרחק למטה במורד הטבלה.

פייסבוק משאירה את כולם הרחק מאחורצילום: comscore
שיעור השימוש ברשתות החברתיות האחרות נע בין 20% (אפליקציית Vine של טוויטר) ועד כ-63% (אינסטגרם, גם היא בבעלות פייסבוק) כאשר טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, גוגל פלוס, טאמבלר וסנאפצ'ט ממוקמות בתוך הטווח הזה.
לסנאפצ'ט, שמספר משתמשיה הכולל כיום הוא בגדר סימן שאלה, יש פחות מ-40% שימוש בקבוצת הגיל הזו, שאמורה להיות הדומיננטית ביותר מבין כלל משתמשי האפליקציה. המספר האחרון בו נקבה החברה, במאי 2015, היה כ-100 מיליון משתמשים יומיים - כעשירית ממיליארד ממשתמשי פייסבוק בספירה יומית.
על פי נתוני פייסבוק עצמה, כפי שפורסמו בדו"ח הרבעוני האחרון בינואר, יש לה 219 מיליון משתמשים בחודש מארה"ב וקנדה - כ-61% מכלל האוכלוסיה.


