טדי שגיא רכש את VisualDNA הבריטית
סכום העסקה טרם נחשף; החברה פיתחה טכנולוגיה לאופטימיזציית קמפיינים ברשת, שנשענת על שאלונים וחידונים ותצטרף לחברות אחרות בתחום שרכש שגיא - קרוסריידר, סטוקו מדיה ואדיאנס
14:14
11.05.15
היזם טדי שגיא ממשיך במסע הרכישות שלו: הפעם, בחר ב-VisualDNA, מפתחת כלים לאופטימיזציית פרסום מקוון - כך לפי דיווח של הביזנס אינסיידר. סכום הרכישה טרם נחשף.
קראו עוד בכלכליסט:

טדי שגיאצילום: ניק קלארק
חברת VisualDNA (במקור Imagini) הוקמה ב-2006 באנגליה בידי אלכס ווילקוקס. היא גייסה 28 מיליון דולר ממשקיעים כקרן הורייזונס של לי קא שינג.
הפלטפורמה שפיתחה VisualDNA אוספת מידע על הרגלי הרכישה של המשתמש דרך סקרים מקוונים, שאלוני אישיות ומספר כלי ניטור. לאחר מכן, מתבצע עיבוד של הנתונים והשוואתם למטרות קמפיינים, כדי לשפר את יחסי ההמרה ואפקטיביות הפרסום. קבוצת טדי שגיא מרכזת מאמץ בתחום הסחר המקוון, במטרה לייעל את פעילות קמדן מרקט שבבעלות המשקיע.


