שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
רכב

סטיישן היברידית ראשונה בארץ: כלי עבודה משתלם

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד מציעה צריכת דלק נמוכה, ישיבה נוחה ומחיר סביר. חבל שבקרת שיוט לא כלולה בחבילה

תומר הדר 23:1412.04.14

 


 

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד היא מכונית הסטיישן ההיברידית היחידה שמשווקת בישראל. על פניו, כבר מדובר בנוסחה מנצחת של צריכת דלק נמוכה ומרכב שמתאים לקטגוריה שהולכת וצוברת פופולריות בארץ. האם היא אכן מסוגלת לעמוד בציפיות?

 

 

 

מבחינת צריכת הדלק, מדובר במכונית שיכולה להציג נתונים נאים: בנסיעה יומיומית מאומצת היא צורכת ליטר של דלק לכל 14 ק"מ. מערכת ההנעה שלה מוכרת היטב מטויוטה פריוס, כלומר מנוע בנזין ומנוע עזר חשמלי המסייע לו. הנסיעה כאילו נכתבה על פי ספר הכללים של טויוטה: מכונית שאינה נוחה באופן יוצא דופן אך גם לא קופצנית במיוחד. אינה ספורטיבית באופן מורגש, אך גם לא עצלנית או רכה באופן מורגש. בקיצור: כלי עבודה.

 

 

 

תא הנוסעים זהה לזה של אוריס היברידית רגילה, פרט לסרח העודף הניכר מאחור שמאכלס את התוספת של מרכב הסטיישן. המושבים נוחים למדי והפלסטיקה איכותית, אך היעדר בקרת שיוט ובלם יד אלקטרוני מורגש היטב. ועוד נקודה חשובה: המחיר - 138 אלף שקל. שווי השימוש שלה בליסינג הוא כ־3,000 שקל בניכוי ההטבה שמקבלים רכבים היברידיים בשווי השימוש - נמוך מזה של משפחתית סטיישן רגילה. בהתחשב בצריכת הדלק הנמוכה, זו עסקה משתלמת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x