לקסוס הציגה את LS החדשה; המחיר: החל מ-695 אלף שקל
המכונית תשווק בישראל בשבע גרסאות שונות. מנכ"ל לקסוס ישראל: "הורדנו את תחזיות המכירות שלנו לשנה זו"
לקסוס חשפה היום (א') בישראל את ה-LS החדשה, דור שלישי למשפחת דגמי ה-LS, ספינת הדגל של היצרנית היפנית.
- לקסוס RX: זולה יותר, מוצלחת יותר
- לקסוס החדשה: יותר ספורטיבית, פחות נחבאת אל הכלים
- לקסוס GS: עכשיו בגרסה היברידית
בשונה מן ה-LS הקודמת, ששווקה בישראל במספר גרסאות מצומצם ביותר, ה-LS החדשה תשווק בארץ בשבע גרסאות שונות שמחירן יחל ב-695 אלף שקל עבור הבסיסית ויגיע עד 1,125,000 שקל עבור הגרסה הבכירה (פרימיום).
בכל גרסאותיה של ה-LS מותקנת מערכת שמע בעלת עשרה רמקולים, מתלי אוויר, מערכת המעשירה את האוויר בתא הנוסעים בלחות, ריפודי עור וסגירה לדלתות באמצעות ואקום (כדי שלא ייטרקו על ידי הנוסעים). הגרסה הבכירה ביותר מצוידת גם במושב בעל מנגנון ההופך את המושב לכורסת שיאצו.
ה-LS החדשה תהיה זולה מהדגם היוצא בכמעט 30 אלף שקל. לדברי ספי בר, מנכ"ל לקסוס ישראל, "לקוחות של רכבי יוקרה בכל העולם מתקשים עם נושא ירידת הערך של מכוניות יוקרה. גם אנחנו הורדנו את תחזיות המכירות שלנו לשנה זו לדגמי הפאר הבכירים . ככלל, שוק רכבי הפרמיום היוקרתיים ירד במעל 50%. מדובר בשילוב של גורמים רבים: מצב כלכלי, צניעות, רצון שלא לנקר עיניים. מטבע הדברים, המהלך שאירע השנה, במסגרתו יבואנית ב.מ.וו הורידה מחירים, היה גם מלך מצוין עבורנו- הם הוזילו והדגישו שהמחיר אינו מהווה פתח למיקוח, מה שפתר לנו לנו בעיות רבות מול לקוחות שהצהירו שאצל יבואנים אחרים המחיר מהווה רק נקודת פתיחה למקח".