$
בארץ

התמ"ת לוקח את החברה של בר רפאלי לניו יורק

חברת האופנה under.me של דוגמנית העל יחד עם ארבע חברות ישראליות נוספות ישתתפו במפגש עם ענקיות אופנה כדוגמת ראלף לורן וקנת' קול

הדר קנה 11:2218.10.12

חברת האופנה under.me בבעלותה של הדוגמנית בר רפאלי ודוגמן העבר דודי בלסר, תשתתף במפגש בניו יורק עם נציגי חברות מותגי האופנה המובילים בעולם, משקיעים מתחום האופנה הבינלאומית וקבוצות מדיה ופרסום מתחום האופנה.

 

המפגש, ביוזמת משרד התמ"ת, ובו ישתתפו בנוסף ארבע חברות ישראליות שפיתחו טכנולוגיות מכירה חדשניות ומודלים עסקיים ייחודיים. החברות הנוספות הן Bazaart, Mipso, el ו-Mika Look.

 

בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה של under.me בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה של under.me צילום: אייל נבו

 

המפגש, אורגן ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת בניו יורק. בתמ"ת אומרים, כי המפגש נועד לחשוף את החדשנות הישראלית בתחום, לסייע לחברות ישראליות בגיוס השקעות ולקוחות בזירה העולמית וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עתידיים.

 

המפגש ייערך במתווה של "שולחן עגול", כשהחברות הישראליות ייפגשו עם מותגי על בינלאומיים בהם קנת' קול, ראלף לורן, אלי טהארי, אוסקר דה לה רנטה ואחרים. בין המשקיעים הבינלאומיים יהיו קרנות הון סיכון ו"אנג'לים" המתמחים בתחום האופנה, דוגמת חברת הפרסום Y&R וכן חברת Conde Nast שהיא מהבעלים של מגזיני אופנה כגון Women's Wear Daily , Vogue, Vanity Fair.

 

הנספחת המסחרית בניו יורק, נילי שלו: "החדשנות הטכנולוגית הישראלית פורצת דרך במגוון זירות וחודרת גם אל תחום האופנה. במקרים רבים, חברות האופנה הישראליות, מקדימות לא אחת את הענקיות הבינלאומיות ומפתחות שיטות ויכולות מכירה ושיווק אינטרנטיות ו'חברתיות', בסגנון 'גרילה', להן הצלחה מוכחת בשדה הניסוי הישראלי. אסטרטגיות מכירה חדשניות שכאלו, מעוררת סקרנות בתעשייה העולמית ולכן יזמנו את מפגש הפסגה האופנתי – טכנולוגי הזה, המאגד שורה מכובדת של חברות רלבנטיות ומשקיעים פוטנציאליים. ייחודיות האירוע, היא במיקוד שלו ובתמהיל הייחודי שיצרנו עבור החברות הישראליות, שכן - סביב שולחן אחד נמצאים כל השחקנים הרלוונטיים על מנת לאפשר לחברות הישראליות, המשלבות בין טכנולוגיה לאופנה, חדירה אפקטיבית לשוק האמריקאי".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x