פרסום ראשון: ראש אגף השיווק החדשה של אל על: עינת ינאי
ינאי צפויה להיכנס לתפקידה לאחר כחמישה חודשים שבהם התפקיד לא אויש. קודמה, אייל שביט עזב את החברה לאחר תשעה חודשים בלבד
15:4519.01.11
ראש אגף שיווק החדשה של אל על היא עינת ינאי, כך נודע ל"כלכליסט". היא צפויה להתמנות לתפקיד כחמישה חודשים לאחר שזה לא אויש. קודמה, אייל שביט, עזב את החברה לאחר תשעה חודשים בלבד.
יתרה בכלכלה ולוגיסטיקה, תואר שני בהצטיינות במינהל עסקים והתמחות בשיווק - שניהם מאוניברסיטת בר אילן. היא צפויה להיכנס לתפקידה ב-1 בפברואר.
ינאי, 37, נשואה + 2, ניהלה תחומי שיווק ומכירות בחברת יס. היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות
שביט נכנס לתפקידו בסוף 2009 והחליף אז את עמית לבני, ששימש כראש אגף השיווק בשלוש השנים הקודמות. מנהל אגף השיווק באל על אחראי על האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של החברה ועל בניית מותג אל על מול קהלי היעד השונים. בנוסף, הוא אמון על פיתוח אתר האינטרנט של החברה ככלי מכירה משמעותי ועל הגדלת היקף החברים במועדון הנוסע המתמיד.