"בטר פלייס עוסקת כעת ביבוא של רנו, בעתיד יהיו כלי רכב נוספים"
כך נרמז במהלך פאנל תחבורה נקיה, בו דנו בכירים בתחום באמצעי הנעה שונים. משרד התחבורה: "בשנת 2015 רכבי מימן יהיו נפוצים"
האם אנו נמצאים בסוף עידן הבנזין והדיזל? שאלה זו ניצבה היום (ב') במרכז פאנל בנושא תחבורה נקיה, גפ"מ (גז פחמני מעובה), גז טבעי וחשמל שנערך במסגרת ועידת אנרגיה ועסקים 2010.
לדברי אלי משגב, מנכ"ל דור אלון טכנולוגיות גז, "רכבים מונעי גפ"מ נמצאים כאן כיום. לא בעתיד,
לדבריו השיב ד"ר דן ויינשטוק מבטר פלייס: "בטר פלייס לא מייצרת רכב חשמלי, היא עוסקת בפיתוח של תשתית עבור הרכב החשמלי. הפתרון שאנו מציעים כולל תשתית טעינה, תחנת החלפת סוללה ומודל עסקי הכולל חבילת מנוי שבה משלמים לפי קילומטרים. הרכב הוא חשמלי לחלוטין".
ויינשטוק חשף תוכניות עתידיות של בטר פלייס, אשר עשויות לכלול התיחסות למיזם המשותף לחברה לישראל ולצ'רי הסינית: "כיום אנו עוסקים ביבוא של הרנו, בעתיד יהיו עוד כלי רכב". לדבריו "החלפת הסוללה היא מנגנון שפותח על ידי ישראלים. מדובר בתהליך מהיר מאוד, של חמש דקות לכל היותר". עוד הדגיש ויינשטוק כי "2 מיליון כלי רכב חשמליים שנהגיהם יגיעו הביתה בשש בערב וידרשו חשמל עלולים ליצור בעיה, אך הטעינה תהיה מנוהלת. לכן תחנות הכוח לא יצטרכו לייצר יותר חשמל".
לדברי אבנר פלור, מנהל אגף הרכב במשרד התחבורה, "אנו פועלים להקטנת ממדי השימוש ברכב פרטי ולהטמעה של שימוש באמצעי הנעה משופרים, כמו גם עידוד של רכב בעל הנעה חשמלית. בל נשכח שגם נושא תאי הדלק, רכבים מונעי מימן, נמצא על הפרק. להערכתנו בשנת 2015 רכבי מימן יהיו נפוצים. על פי הערכתנו עד שנת 2020 כ-90% מן המכוניות יצוידו במנועי בנזין ודיזל, אך המנועים יתייעלו, היצרנים יפחיתו פליטה של מזהמים באמצעות התקנת אביזרים למניעת זיהום והקטנה של המנועים באמצעות שימוש במגדשי טורבו".